Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:04:13 GMT

مشکلی جدیدی برای تصویب منطقه آزاد بوشهر عنوان نشده است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۰۲۶۰

مشکلی جدیدی برای تصویب منطقه آزاد بوشهر عنوان نشده است

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: مشکلی جدیدی برای تبدیل شدن بوشهر به منطقه آزاد عنوان نشده است و ایرادات عنوان شده در فضای مجازی حقیقت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند سه‌شنبه‌شب در نشست پرسش و پاسخ با خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها رکن چهارم دموکراسی هستند و می‌توانند به دستگاه های اجرایی برای عملکرد بهتر آنها با نقد منصفانه کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اجرای پروژه های عمرانی در استان بوشهر، افزود: تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است و بنا به سلیقه خود پروژه جدید آغاز نخواهیم کرد.

استاندار بوشهر عنوان کرد: یکی از پروژه‌ها، دهکده گردشگری است که با یک جا به جایی مدیریتی تامین اعتبار و تکمیل خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر شاخص انتصابات در استان، گفت: شاخص انتصابات قانون و مقررات است و استفاده از نیروهای توانمند وزارت کشور است.

گراوند در خصوص طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان عنوان کرد: بررسی اموال برای هرکس در هر منصبی نیاز است و باید مشخص شود از چه راهی پول باد آورده برخی افراد چگونه به دست آمده است.

وی به راه آهن بوشهر اشاره کرد و افزود: احداث این راه آهن نه تنها برای استان بلکه برای کشور به واسطه مراودات تجاری بسیار خوب است.

استاندار بوشهر گفت: اکنون فاینانس انجام شده و برای اجرای پروژه دو فرآیند اداری دیگر وجود دارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر برخی نگرانی ها در خصوص قانون ته لنجی، گفت: فعلا جای نگرانی در این موضوع وجود ندارد و با نظارت شورای تامین انجام خواهد شد.

گراوند در خصوص عزل فرماندار دیلم و انتخاب معاون سیاسی خود بعنوان سرپرست، عنوان کرد: بخشنامه ای در خصوص حضور خانواده مسئولین در شهر خود وجود دارد که برای فرماندار دیلم اینچنین نبود و بنا بر اعلام خود فرماندار ایشان از پست خود عزل شد. به زودی فرماندار جدید دیلم معارفه خواهد شد.

وی  با اشاره به تصویب منطقه آزاد بوشهر در کمیسیون اقتصاد مجلس، عنوان کرد: ایرادات عنوان شده در فضای مجازی حقیقت ندارد و مشکلی جدیدی برای تبدیل شدن بوشهر به منطقه آزاد عنوان نشده است.

استاندار بوشهر در پاسخ به سوال اینکه چرا همچنان برخی از مسئولین دولت قبل در پست های مختلف در حال فعالیت هستند، گفت: هر فردی که به خوبی کار کند، از توانمندی آن بدون توجه به جناح و دیدگاه سیاسی استفاده خواهد شد و این یکی از اهداف دولت است.

وی در خصوص اجرای تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی، گفت:  استان بوشهر در اجرای طرح ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی از میانگین کشوری بالاتر است.

گراوند در خصوص نرخ بیکاری در استان بوشهر بیان کرد: متوسط نرخ بیکاری در کشور ۱۱.۹ دهم است که این میزان در استان بوشهر ۱۱.۱ دهم است، اما بخاطر وجود ظرفیت های عظیم موجود در استان باتلاش و برنامه های مختلف این میزان باید کاهش یابد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به ارتقا فرمانداری شهرستان نائین به فرمانداری ویژه اظهار کرد: سال گذشته در عید سعید فطر قول فرمانداری ویژه شهرستان نائین به مردم داده شد که با پیگیری‌های ویژه و همراهی هیئت دولت و وزیر کشور به تصویب رسید.

وی ادامه داد: تصویب فرمانداری ویژه نائین یک امتیاز خاص برای این شهرستان است که باعث ارتقا آن در سطح استان و کشور خواهد شد.

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر امتیازها و ویژگی‌های فرمانداری ویژه تصریح کرد: این امر باعث می‌شود که فرمانداری فراتر و توانمندتر شود و رؤسای ادارات حائز رتبه و عنوان شوند.

وی افزود: تغییرات در فرمانداری نائین باعث افزایش اختیارات شده و رفت و آمد مردم برای کارهای اداری به شهر اصفهان کاسته می‌شود.

آزاد با قدردانی از همراهی هیئت دولت در به تصویب رسیدن این مصوبه گفت: در دولت سیزدهم همراهی برای این موضوع وجود داشت و وزیر کشور با تغییر فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه موافقت کردند.

کد خبر 6085240

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس
  • تصویب ۳۸ میلیارد تومان برای توسعه فضاهای تفریحی بوشهر