Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:39:59 GMT

محسن پیرهادی دبیرکل جدید جمعیت پیشرفت و عدالت شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۰۵۰۴

محسن پیرهادی دبیرکل جدید جمعیت پیشرفت و عدالت شد

محسن پیرهادی به عنوان دبیر کل جدید جمعیت پیشرفت و عدالت انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین نشست دوره سوم شورای مرکزی «جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی» با رای تمام اعضای شورا، محسن پیرهادی به عنوان دبیرکل جدید این جمعیت انتخاب شد.

این دوره از شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت با گفتمان «نواصولگرایی» و با حضور چهره های دانشگاهی جوان تر آرایش جدیدی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در سال ۸۷ اعلام موجودیت کرد.

 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد

عباس مرادی به عنوان شهردار جدید نجف‌آباد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، عباس مرادی در نشست رسمی شورای اسلامی دوره ششم نجف‌آباد، به‌عنوان سی‌وسومین شهردار نجف‌آباد انتخاب شد.

اسماعیل آخوندی در این نشست اظهار کرد: به دنبال استعفای عبدالرسول امامی شهردار قبلی نجف‌آباد در ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ و تعیین سرپرست برای شهرداری، شورای شهر در راستای انتخاب شهردار جدید، سوابق ۱۵ گزینه مختلف را بررسی کرد و در نهایت به دو گزینه نهایی عباس مرادی و محمد مغزی رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با اشاره به خواسته مطرح شده محمد مغزی مبنی بر پذیرش این سمت در صورت وجود اجماع نظر تمامی اعضا و نبود اتفاق آرا، پس از بحث و بررسی مفصل اعضای شورای شهر، عباس مرادی دیگر گزینه این مرحله را به‌عنوان شهردار نجف‌آباد انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش ایمنا، عباس مرادی که در کارنامه کاری خود شهرداری شهرهایی همچون فولادشهر و کلیشاد دیده می‌شود، در سال‌های گذشته به‌عنوان مدیر منطقه در برخی مناطق نجف‌آباد فعالیت کرده است.

منبع: صداوسیما

کد خبر 751820

دیگر خبرها

  • سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • مشارکت مردم در حوادث با هلال‌احمر بی‌نظیر است / فعالیت ۳ میلیون داوطلب
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم/ هیئت تطبیق مصوبات می‌تواند ضامن اجرای قانون باشد
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • قالیباف: هر چقدر می‌توانیم برای پیشرفت کار دولت تسهیل‌گری انجام دهیم
  • جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند
  • کاندیداها در آستانه انتخابات دنبال ارائه دیدگاه‌هایشان باشند
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت