Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز_ عملیات توسعه پست ۱۳۲/۱۱ کیلو ولت بیدبلند شامل تامین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب و راه اندازی به ظرفیت ۱۶ مگاولت آمپر به پایان رسید و برقدار شد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اهداف این پروژه را بهبود ولتاژ پالایشگاه گاز بیدبلند با جداسازی مشترکان صنعتی از خانگی، افزایش ضریب اطمینان و پایداری و توسعه شبکه برق جهت مشترکین خانگی و صنعتی، افزایش پایداری، کاهش محدودیت و احتمال خاموشی شبکه توزیع و افزایش تعداد فیدرهای خروجی و قابلیت مانور در شبکه توزیع اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود دشت بزرگ ارزش سرمایه گذاری این پروژه را ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با احتساب ترانس فوق از تابستان ۹۵ تاکنون، افزایش ۵۶۲ مگاولت آمپری در ظرفیت پست های انتقال و فوق توزیع شامل یک پست انتقال و ۱۳ پست فوق توزیع صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه رشدی حدود ۱۶۵ درصدی را نشان می دهد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، قرار است طی ماموریت IM-۲ شرکت Inituitive Machineسخت افزاری برای یک نسخه ساده از شبکه ارتباط اینترنتی به فضا پرتاب شود و روی قطب جنوب ماه فرود بیاید.

تجهیزات نوکیا که در اصل یک جعبه شبکه ارتباطی است، لندر ماه Nova-C را با کاوشگر MAPP و ابزار جهنده Micro-Nova ساخت همین شرکت مرتبط می کند و به این ترتیب قابلیت های شبکه اینترنتی در مسافت های کوتاه و طولانی آزموده می شود.

تیری کلاین رییس Bell Labs Solutions Research در نوکیا در بیانیه ای اعلام کرد: ارتباطات نیز مانند سرپناه، غذا و تجهیزات حیاتی بخشی مهم از هر ماموریتی است که به مریخ انجام می شود. با ایجاد یک شبکه اختصاصی در فضا، ما از همان فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌بریم که میلیاردها تلفن هوشمند را روی زمین به هم متصل می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی ناسا قراردادهایی با ۱۴ شرکت امضا کرد تا فناوری های نوین برای پشتیبانی از برنامه آرتمیس را توسعه دهند. نوکیا ۱.۴۱ میلیون دلار دریافت کرد تا نخستین شبکه سلولی روی ماه را بسازد. این شرکت به جای توسعه فناوری های جدید، سخت افزارهای فعلی را برای محیط ماه سازگار کرد.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، شبکه ۴G/LTE نوکیا روی ماه پهنای باند بیشتری نسبت به سیستم های فرکانس بسیار بالا(UHF) فراهم می کند که برای ارتباطات فضایی توسعه یافته اند. این امر نه تنها ارتباطات بین فضانوردان بلکه برای سیستم های رباتیک خودران روی ماه را تسریع می کند. علاوه بر آن شبکه مذکور به تدریج برای مریخ سازگار می شود و در آینده به ۵G ارتقا می یابد.

کد خبر 6092059 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر