Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز به استیضاح محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه دامنه فعالیت در وزارت جهاد کشاورزی به شدت گسترده است، بنابراین شخصا مخالف استیضاح حجتی، وزیر جهاد کشاورزی هستم.

او در ادامه بیان کرد: دام، جنگل، عشایر، دامپزشکی، کشاورزی و زراعت از حوزه های مربوط به وزارت جهاد کشاورزی است، با تمام مشکلات موجود در این وزارتخانه مشاهده می شود که در دوران سکانداری حجتی در وزارت جهاد کشاورزی مجموع تولید محصولات از 93 میلیون تن به 118 میلیون تن رسید که این نشانگر فعالیت مطلوب حجتی در وزارت جهاد کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری با اشاره به وجود مشکلاتی در زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به گستردگی وزارت جهاد کشاورزی، وجود مشکلات در برخی از حوزه های این مجموعه طبیعی است، بنابراین به اعتقاد من دوستان استیضاح کننده تا حدودی نسبت به وزیر جهاد کشاورزی کم لطفی کرده اند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از مسائل مطرح شده از سوی دوستان استیضاح کننده محلی بوده و با موضوع ملی وفق ندارد.

او اظهار داشت: حجتی با توجه به اینکه از روابط عمومی قوی برخوردار نیست اما در حوزه کار توانایی بسیار بالایی دارد و برخی از خط و خطوط های سیاسی در فعالیت او تاثیری ندارد اما باز باید منتظر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان در روز استیضاح و توضیحات ارائه شده وزیر باشیم.

اکبری به نتیجه استیضاح اشاره کرد و گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته بعید به نظر می رسد که حجتی برکنار شود و با توجه به جمع بندی های صورت گرفته در فراکسیون امید احتمال موافقت با استیضاح وزیر بسیار بعید به نظر می رسد.

401

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی استیضاح وزرا عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی محمود حجتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با آفت سن غلات در مزارع

کیومرث اکبری، مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه یک سن مادر در هر مترمربع می‌تواند ۸۰ کیلو کاهش تولید در واحد سطح را ایجاد کند، گفت : گندم‌ها با ۲ درصد سن‌زدگی خاصیت نانوایی خود را از دست خواهند داد.

وی ادامه داد: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تأخیر می‌شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های جهانی از حدود ۲۰ اردیبهشت‌ماه به بعد هوا بین ۲ تا سه درجه گرم‌تر از وضعیت معمول می‌شود و مراحل پورگی آفت که سبب سن‌زدگی می‌شود سریع‌تر طی می‌شود، لذا زمان واکنش برای برخی از مناطق از دست خواهد رفت.

وی از کشاورزان درخواست کرد؛ به محض اینکه کارشناسان جهاد کشاورزی اعلام کردند بلافاصله نسبت به مبارزه اقدام کنند هرگونه تأخیر در انجام مبارزه سبب سن‌زدگی و خسارت به گندم می‌شود.

اکبری تصریح کرد: سطح زیر کشت گندم آبی و دیم است، اظهارداشت: مبارزه با سن غلات در سطح استان در سطح زیر کشت کندم دیم و آبی از بهمن‌ماه سال گذشته با دستورالعمل مبارزه جدی آغاز شده و تا به‌امروز به خوبی جلوی خسارت این آفت کلیدی و اصلی گندم گرفته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی