Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@02:30:18 GMT

جانمایی اورژانس و هلال احمر در یک اطلس

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۱۱۰۶

جانمایی اورژانس و هلال احمر در یک اطلس

به گزارش خبرگزاری برنا ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه کارگروه تخصصی زیربنایی و شهرسازی استان در خصوص تغییر کاربری زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع جنب پلیس راه زاهدان برای احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ گفت: با توجه به اولویت احداث پایگاه‌های خدماتی اورژانس و هلال احمر هر دو باید در یک اطلس جانمایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقر کرد با تاکید بر لزوم اصلاح حریم قانونی شهر میرجاوه گفت: در تصویب طرح جامع شهر میرجاوه حریم این شهر به محدوده مرز افزایش داشته که این مسئله مشکلاتی را به دنبال دارد.

وی افزایش حریم به سمت مرز را طرحی مغایر با توسعه برای این شهر عنوان کرد و افزود: در صورت تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری برای کاهش حریم شهر میرجاوه از سمت مرز و گسترش آن به سمت شمال و شمال شرقی ضمن تداوم انتفاع مردم منطقه از مرز، موانع ایجاد طرح‌هایی از قبیل: ایجاد مجتمع‌های خدمات رفاهی، پمپ بنزین و سایر طرح‌های عمرانی و خدماتی در این بخش نیز مرتفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: هر روز ۲۵۰ نفر از نیرو‌های هلال احمر، مردمی و گروه‌های جهادی عملیات جستجو را در زمین و هوا انجام می‌دهند.

قاسم غریب آبادی به گمانه زنی‌های غیرتخصصی در فضای مجازی اشاره کرد و از مردم خواست اخبار این رویداد را فقط از کانال‌های رسمی مثل رسانه ملی و پایگاه خبری هلال احمر دنبال کنند.

یسنا دختربچه چهارساله اهل روستای یلی بدراق شهرستان کلاله از یکشنبه ۹ اردیبهشت مفقود شد و به رغم جستجو‌های گسترده و مستمر، تا کنون اثری از او نیست.

دیگر خبرها

  • تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • چین دقیق‌ترین اطلس ماه را منتشر کرد
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»