Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:59:52 GMT

شناسایی ۶۶۰۰ تخلف انشعاب آب و فاضلاب در شهرهای استان

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۱۳۱۶

شناسایی ۶۶۰۰ تخلف انشعاب آب و فاضلاب در شهرهای استان

یاسوج- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی و جمع آوری ۶۶۰۰ تخلف انشعاب آب و فاضلاب در شهرهای استان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی لدنی نژاد صبح چهارشنبه در جمع مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان افزود: بیش از ۸۵ درصد این تخلفات در شهرهای یاسوج و مادوان رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لدنی نژاد با تاکید بر اینکه از این تعداد تخلف، بیش از چهار هزار تخلف مربوط به تخلف انشعاب آب بوده است، خاطرنشان کرد: تخلف انشعاب غیرمجاز فاضلاب با ۲۳۰۰ فقره و تخلف شیر پشت کنتور نیز با ۳۰۰ فقره به ترتیب در رده های بعدی تعداد تخلف قرار دارند.

لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه نصب انشعاب غیرمجاز علاوه بر بروز خسارت در تاسیسات و شبکه آب و فاضلاب باعث نوسان در شبکه توزیع آب و خسارت به تاسیسات فاضلاب نیز می، شود، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تخلف انشعاب آب و فاضلاب مبارزه خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با تقدیر از همکاری جدی دستگاه قضا و نهادهای امنیتی در زمینه مبارزه با پدیده شوم انشعاب غیرمجاز، گفت: بخش زیادی از موفقیت‌های حاصل شده در زمینه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز مرهون همکاری دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی است که جا دارد از همه آنها تشکر ویژه داشته باشیم.

وی هرگونه تخلف انشعاب آب و فاضلاب را از خطوط قرمز آبفای استان دانست و بیان کرد: مدیریت و کارکنان آبفای استان با تمام توان در امر مبارزه با این پدیده شوم عزم خود را جزم کرده‌اند و در این راه هیچ مانع و حاشیه سازی جلودار آنها نخواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی نظرزاده در دیدار با حجت الاسلام ذوالنوری نماینده قم در خانه ملت به تشریح وضعیت آب و فاضلاب در شهر قم پرداخت و فقدان شبکه فاضلاب در برخی نقاط شهر را یکی از معضلات اصلی شهر قم دانست و با بیان اینکه در این زمینه عقب‌افتادگی حدود ۱۰ ساله نسبت به متوسط کشور داریم، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است در حالی که متوسط کشور در این زمینه ۵۴ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به انجام مطالعات طرح فاضلاب شهر قم، بر ضرورت تحقق اعتبارات فاضلاب مصوب سفر اول رئیس‌جمهور تأکید و خاطرنشان کرد: برای رفع معضل فاضلاب در شهر حدود هزار کیلومتر شبکه و دو باب تصفیه‌خانه فاضلاب نیاز داریم تا بتوانیم وضعیت فعلی را سروسامان دهیم.

نظرزاده با اشاره به پروژه اجرای ۲۱ کیلومتر خط انتقال فاضلاب پردیسان و بخش شرقی قم و احداث تصفیه‌خانه فاضلاب پردیسان اظهار داشت: ۶ کیلومتر از این خط انتقال توسط شرکت آب و فاضلاب در حال اجراست و مابقی نیز توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: با اجرای این خط انتقال و تصفیه‌خانه امکان بهره‌مندی از خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برای بیش از ۴۰۰ هزار نفر از شهروندان به ویژه در مناطق با تراکم ساختمانی زیاد فراهم خواهد شد.

وی در ادامه انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش بخشی از مشکلات فاضلاب عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذار با اجرای ۴۰ کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب تصفیه‌خانه، بخشی از فاضلاب پردیسان را تصفیه و برای مصارف صنعت و فضای سبز محور سلفچگان و نیزار منتقل خواهد کرد.

کد خبر 6090925

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است