Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا- مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرج اعلام کرد که با مشارکت خوب مردم کرج ، میزان حوادث آتش سوزی در چهارشنبه آخر سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل 53 درصد کاهش یافت.

سیدجواد موسوی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت : امسال 43 ماموریت در زمینه مهار حوادث آتش سوزی چهارشنبه آخر سال داشتیم که همه آنها جزیی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از 43 مورد حادثه آتش سوزی ، 31 مورد آتش سوزی درختان بود که آسیب چندانی درپی نداشت.
موسوی گفت: مابقی حوادث آتش سوزی در محوطه ساختمان ها رخ داد که جزیی بود و بلافاصله همه آنها مهار شدند.
وی با قدردانی که همکاری خوب شهروندان کرجی در پیشگیری از حوادث اظهار داشت: امسال برای مهار آتش سوزی های چهارشنبه آخر سال ، 146 نیروی عملیاتی و 51 دستگاه خودرو آتش نشان در کرج به کار گرفته شد.
موسوی یادآور شد: سال گذشته 90 مورد حادثه آتش سوزی در چهارشنبه آخر سال کرج رخ داد که امسال میزان خسارات اندک و آتش سوزی ها کم بودکه امیدواریم سال به سال از میزان حوادث کاسته شود.
وی ، آموزش و فرهنگ سازی را عامل کاهش حوادث آتش سوزی درکرج برشمرد.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش در کارخانه گسترده مبل سازی در شهرک شمس‌آباد مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری شد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی گسترده اظهار کرد: این حادثه شهرک صنعتی شمس آباد اتوبان قم امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ ساعت ۱۳:۵۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: یک ایستگاه کمکی به همراه خودروهای پشتیبانی، تانکر آب به محل اعزام شدند و مشاهده کردند در یک کارخانه بزرگ به وسعت ۲۰۰۰ متر مسقف و محل تولید مبلمان از نوع پلیمری بوده که بسیار قابل اشتعال است، آتش کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سقف‌ها تخریب و روی اجناس ریخته، مواد تولید کننده اولیه مبل مانند رنگ و تینر و پارچه به مقدار زیاد وجود داشت

وی ادامه داد: در مجاورت یک کارگاه و کارخانه مواد پتروشیمی وجود داشت و آتش در حال سرایت بود، بنابراین آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی فعالیت را آغاز و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری و نیروها کماکان مشغول عملیات خاموش کردن آتش هستند، آتش تا حد زیادی تحت کنترل است.

ملکی خاطرنشان کرد: مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

کد خبر 748487

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • کاهش رشد نقدینگی به تنهایی موجب مهار تورم نخواهد شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد