Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-یک امدادگر گفت: شرایط در محل سقوط هواپیما به شدت سخت است.

یک امدادگر حاضر در محل حادثه سقوط هواپیمای آسمان در مورد شرایط جوی محل سقوط هواپیما گفت: شب گذشته دما در ارتفاعات دنا به منفی 11 درجه زیر صفر رسید. نیروهای هلال احمر کمپ دائمی در محل سقوط راه اندازی کردند و امدادگران شب ها در ارتفاعات می مانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: روی لاشه هواپیما یک متر برف وجود دارد و در محل و اطراف سقوط ارتفاع برف به سه متر می رسد. 

به گفته این امدادگر، هوا به شدت نامساعد است و امکان جستجو وجود ندارد. در حال حاضر فقط ساعت 6 تا8 صبح وزش باد نداشته و در ساعات دیگر وزش باد در محل سقوط شدید است. 

وی تاکید کرد: جان امدادگران همچنان در خطر است و داوطلبان هلال احمر با وجود خطرات همچنان مشغول کار هستند اما وقوع حادثه محتمل است.

میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت قمری آنتارس چه زمانی رخ می‌دهد؟

ماه شنبه هشتم اردیبهشت از مقابل ستاره آنتارس عبور می‌کند و غیبت ماه ایجاد می‏‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ماه شنبه -هشتم اردیبهشت- از مقابل سیاره آنتارس (آلفا اسکورپی) عبور می‌کند و یک غیبت ماه ایجاد می‌کند که از آسیا و آفریقا قابل مشاهده است، این غیبت فقط در بخشی از جهان مشخص است، زیرا ماه آنقدر به زمین نزدیک است که موقعیت آن در آسمان تا دو درجه در سراسر جهان متفاوت است. متأسفانه این پدیده از اصفهان قابل رصد نیست.

اختفای ماه فقط از بخش کوچکی از سطح زمین قابل مشاهده است؛ از آنجایی که ماه بسیار نزدیک‌تر از دیگر اجرام آسمانی به زمین است، موقعیت دقیق آن در آسمان با توجه به موقعیت دقیق افراد در زمین، به دلیل اختلاف منظر بزرگ آن متفاوت است.

پدیده غیبت قمری آنتارس از اصفهان قابل مشاهده است، به طوری که غیبت ماه از ساعت ۲۲:۳۳ در جنوب شرقی آسمان در ارتفاع ۱۱.۳ درجه آغاز می‌‏شود و ظهور مجدد آن حدود ساعت ۲۳:۰۰ در ارتفاع ۱۵.۴ درجه است؛ در این زمان ماه شش روزه است و ۹۲ درصد روشنایی دارد.

کد خبر 748217

دیگر خبرها

  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • غیبت قمری آنتارس چه زمانی رخ می‌دهد؟
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ