Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از رهبر معظم انقلاب بابت معافیت علیرضا کریمی کشتی‌گیر کشورمان از خدمت سربازی اعلام کرد. ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ سیاسی امنیتی - دفاعی حوزه امام و رهبری نظرات

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در مراسم تقدیر از ورزشکاران افتخارآفرین رشته‌های کشتی و جودو که صبح امروز در ستاد این قرارگاه برگزار شد، گفت: پس از حرکت ارزشی و جوانمردانه علیرضا کریمی در مسابقات جهانی کشتی و به پیشنهاد قرارگاه پدافند هوایی، مقام معظم رهبری عنایت فرمودند و این ورزشکار را از خدمت سربازی معاف فرمودند،که شایسته است مراتب تشکر و قدردانی مجموعه قرارگاه پدافند هوایی را از این توجه ویژه حضرت آقا اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر اسماعیلی در ادامه ضمن تشکر از فعالیت‌های تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: پیشرفتی که به یاری خدا در بحث ورزش قهرمانی و همگانی در پدافند هوایی اتفاق افتاده است، هم خواست ورزشکاران بوده است و هم همت تربیت بدنی قرارگاه پدافندهوایی که باعث به وجود آمدن یک هم‌افزایی مناسب در این حوزه شده است.

وی تاکید کرد: همه ارکان قرارگاه پدافند هوایی باید از فعالیت‌های ورزشی چه در بعد قهرمانی و چه در بعد همگانی حمایت کنند و فرماندهان مناطق هم باید از ظرفیت حضور ورزشکاران در جهت رشد و اعتلای ورزش استفاده کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در پایان تاکید کرد: تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی اولویت اولی پدافند را در بحث ورزش ثابت کرده است.

در ابتدای این مراسم سرهنگ صانعی مدیر تربیت بدنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گزارشی از روند فعالیت های این مدیریت و عناوین و افتخارات ورزشی کسب شده در سال 96 ارائه کرد.

انتهای پیام/

R1381/P1011120/S1,11,1127/CT12 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای فرزاد اسماعیلی قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو

دریافت 501 KB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رسانه‌های رژیم اسرائیل از فعال شدن سامانه‌های هشدار شلیک موشک در بندر اشغالی ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

کد خبر 848751 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه جنگنده

دیگر خبرها

  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • فیلم/ تشکر رهبر انقلاب از معلمان
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم