Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@03:48:25 GMT

بوشهر| ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بوشهر معرفی شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۲۱۹۲

بوشهر| ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بوشهر معرفی شود

رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر نقش مهم صدا و سیما در ترغیب سرمایه‌گذاران گفت: شهر بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در بخش گردشگری است که باید این قابلیت‌ها با همکاری رسانه صدا و سیما به جامعه هدف معرفی شود. ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ابوذر دهدار صبح امروز در نشست اعضای شورا با مسئولان صدا و سیمای بوشهرضمن قدردانی از تعامل و همکاری مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای مرکز بوشهر در انعکاس برنامه‌های هفته نکوداشت بوشهر اظهار داشت: شورای پنجم از صدا و سیمای استان توقع دارد با توجه به جایگاه  ویژه بندر بوشهر در پیشبرد برنامه‌های شهری، شورا و شهرداری را بیش از گذشته یاری کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای بوشهر، تنویر افکارعمومی نسبت به قوانین شورا و  شهرداری‌ها و بالابردن سطح آگاهی مردم توسط رسانه ملی را سبب خدمت رسانی بهتر و تاثیرگذار‌تر  دانست و تصریح کرد: توسعه متوازن شهر بوشهر خواست شهروندان و صاحب‌نظران  است و باید شهر را به گونه‌ای توسعه یابد که همه مردم در هر سن و سال و با توانمندی‌های متفاوت در آن احساس آرامش کنند .

وی با بیان اینکه  مجموعه رسانه‌ای نقش مهمی در گسترش فرهنگ شهروندی دارد گفت: رسانه صدا و سیما می‌تواند به عنوان اهرم اجرایی، مدیریت شهری را در گسترش فرهنگ شهری و شهروندی و حمایت شهروندان از مدیریت شهری و حفظ اموال عمومی، کمک کند.

رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر نقش مهم صدا و سیما در ترغیب سرمایه‌گذاران گفت: شهر بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در بخش گردشگری است که باید این قابلیت‌ها با همکاری رسانه صدا و سیما به جامعه هدف معرفی شود.

دهدار  تاکید کرد: از صدا و سیما انتظار می‌رود توجه به ظرفیت‌های بندر بوشهر برای جذب سرمایه‌گذار اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با تاکید بر توجه به ظرفیت‌های بوشهر بیان کرد: تلاش برای رفع مشکلات اجتماعی و افزایش سطح امنیت اجتماعی شهر، تأکید بر حوزه گردشگری  بوشهر باید در اولویت برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان  باشد.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های اقامتی در استان بوشهر افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی‌منش صبح یکشنبه در نشست ستاد سفر از آمادگی استان برای حضور گردشگران نوروزی خبر داد و اظهار کرد: در این راستا زیرساخت‌های اقامتی در استان بوشهر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای خدمات‌رسانی به گردشگران فراهم شده است اظهار داشت: علاوه بر هتل، هتل آپارتمان و مهمانسرا مراکز بوم‌گردی و اقامتی در روستاها و نقاط گردشگرپذیر استان بوشهر فعال شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از افزایش ظرفیت مراکز اقامتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با افتتاح طرح‌های مختلف ظرفیت‌های اقامتی استان بوشهر در شهرها و روستاهای استان افزایش یافته است.

کد خبر 6056987

دیگر خبرها

  • پیمان جبلی: بنا به ضرورت جابجایی‌های دیگری در صدا و سیما انجام خواهد شد
  • سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر در حریم ۶۰ متری دریا + فیلم
  • رئیس صدا و سیما : بنا به ضرورت جابجایی های دیگری در صداوسیما انجام خواهد شد
  • جابجایی‌های دیگری در صداوسیما در راه است؟
  • فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد
  • خبر‌های رسانه، بیست و هفتم اسفند
  • زیرساخت‌های اقامتی در استان بوشهر افزایش یافت
  • کمال تبریزی مدیران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی کرد
  • مدیریت شهری باید به سمت سرمایه گذاری برود
  • آقای جدی می‌فرمایید تیم فوتبال محبوبش را معرفی کرد + فیلم | مجدزاده استقلالی است یا پرسپولیسی؟