Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تبريز- ايرنا - قائم مقام و معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي سازمان جهادکشاورزي استان آذربايجان شرقي گفت: ميوه شب عيد به ميزان کافي تامين و از امروز در محل هاي پيش بيني شده قابل عرضه است.

اکبر فتحي روز چهارشنبه در نشست تنظيم بازار استان با بيان اينکه 30 غرفه فروش در سطح کلانشهر تبريز و 110 غرفه در ساير شهرستان ها براي اين منظور پيش بيني شده است، گفت: سيب درجه يک (سفيد و قرمز) به قيمت کيلويي 1900 تومان و پرتقال درجه يک 1700 تومان عرضه مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون نظارت و بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي هم گفت: طرح نظارتي ويژه تنظيم بازار شب عيد، از هفتم بهمن ماه 96 شروع و تا 30 فروردين 97 ادامه خواهد داشت.
اسماعيل عطاپور افزود: رصد و پايش انجام شده نشان دهنده اين است که هيچ کمبودي در تهيه و توزيع کالاي مورد نياز شب عيد هموطنان وجود ندارد و آرامش در بازار حاکم است.
وي گفت: شماره تلفن 124 جهت دريافت گزارش مردمي در خصوص تخلفات فعال بوده و گروه هاي نظارتي سيار در پايانه هاي مسافربري و ميادين تره بار و غرفه هاي فروش فعال هستند.
عطاپور ادامه داد: اکيپ هاي مشترک تعزيزات حکومتي، بهداشت، دامپزشکي و صنعت و معدن جهت رسيدگي به شکايات نظارت مي کنند.
3071/6183
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها

 محمد خزاعی در این نامه خطاب به معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، با اشاره به حضور پررنگ آثار سینمایی خارجی (شامل آثار مستند، کوتاه، انیمیشن و آثار بلند سینمایی) در سکو‌های نمایش فیلم کشور آورده است:

«با استناد به ابلاغیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ایجاد ساز و کار راه‌اندازی بخش نظارت و صدور تاییدیه محتوایی فیلم‌های خارجی متقاضی نشر بر سکو‌های نمایش فیلم، از این پس عرضه این آثار منوط به اخذ تاییدیه نمایش از سازمان سینمایی است.

در این نامه بر تهیه ساز و کار‌های لازم جهت تشکیل و اداره این مجموعه نظارتی و نیز تدوین دستورالعمل نحوه نظارت و صدور تاییدیه محتوایی فیلم‌ها و آثار سمعی و بصری متقاضی نشر بر سکو‌های نمایش فیلم تاکید شده است.

خزاعی در این نامه همچنین تدوین ضوابط ناظر بر فیلم‌های خارجی متقاضی نشر بر بستر‌های نمایش فیلم و نیز برگزاری جلسات مختلف با بخش‌های مربوطه را خواستار شده است.

با توجه به اهمیت نظارت بر آثار سینمایی خارجی و پایش محتوایی این آثار صدور این ابلاغیه فصل تازه‌ای در تخصصی شدن و تمرکز بیشتر بر ماهیت آثار خارجی ارزیابی می‌شود.»

منبع :ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند