Web Analytics Made Easy - Statcounter

کدو از نظر علم گیاه‌شناسی یک میوه تابستانی است، اما از نظر پخت و پز به‌عنوان یک سبزی در نظر گرفته می‌شود که خیلی هم ارزش تغذیه‌ای زیادی دارد و برای سلامتی بسیار مفید است.به گزارش بلاغ، کدو از نظر علم گیاه‌شناسی یک میوه تابستانی است، اما از نظر پخت و پز به‌عنوان یک سبزی در نظر گرفته می‌شود که خیلی هم ارزش تغذیه‌ای زیادی دارد و برای سلامتی بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گیاه به رنگ‌های سبز و زرد در دسترس می‌باشد. درادامه با خواص این سبزی سالم و مفید، آشنامی‌شوید.
کدو سبز از نظر تغذیه‌ای دارای ارزش زیادی است و به‌عنوان یک منبع خوب ویتامینویتامین A. (به‌دلیل داشتن سطوح بالای کاروتنوئید‌ها مانند بتاکاروتن)، منیزیم، پتاسیم، مس، فیبر، فولات، فسفر و ریبوفلاوین شناخته می‌شود. کدو سبز همچنین یکی از بهترین منابع غذایی منگنز نیز می‌باشد. این گیاه مقدار قابل توجهی از ویتامین B۱ و B۶ مورد نیاز بدن را نیز تامین می‌کند. از دیگر مواد مغذی موجود در کدو سبز می‌توان به پروتئین، روی، کلسیم، آهن، نیاسین، تریپتوفان، ویتامین K. و... اشاره کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذره‌بین در دست هنرمندان: خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین (فیلم)




منبع:پیج sunmanandwifelady

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 5 راز نقاشی ساختمان که نقاشان به شما نمی گویند (فیلم) ایده چراغ‌قوه برای نقاشی کودکان (فیلم) نقاشی های خلاقانه با سکه (فیلم)

دیگر خبرها

  • خواص گیاه درمانی و مفید شنگ
  • طرز تهیه خورشت کنگر مخصوص مرحله به مرحله
  • خواص گیاه معجزه گر شنگ و روش مصرف آن
  • تاثیرات شگفت انگیز مصرف روزانه پیاز
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • ذره‌بین در دست هنرمندان: خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین (فیلم)
  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • (عکس) یک اورانگوتان زخمی با گیاه دارویی خود را درمان کرد!
  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو
  • سبزی‌های بی‌نظیر برای کنترل قند خون