Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار معمولان گفت:وضعیت دانش آموانی که مسموم شده اند مساعد است و از درمانگاه مرخص شدند ولی یک نفر آنها به دلیل ناراحتی آپاندیسیت به بیمارستان امام پلدختر (ره) منتقل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عزیز نظری بخشدار معمولان درگفتگو با خبرنگاربیان روز اظهار داشت:امروز تعداد هفت نفر از دانش آموزان دبستان شهید باقرنژاد روستای سرنجه زیودار از توابع بخش معمولان با علائم دل درد و مسمومیت غذایی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانش آموزان بلافاصله به درمانگاه افرینه منتقل شدند بیان کرد:در بررسی های اولیه اقلام بوفه مدرسه مشکلی نداشته و اجناس دارای تاریخ مصرف بوده اند که هنوز سپری نشده است.

بخشدار معمولان با بیان اینکه به احتمال زیاد علت مسمومیت ناشی از آب آشامیدنی است افزود:این موضوع از طریق کارشناسان بهداشتی مورد بررسی وآزمایش قرار می گیرد تا مشخص شود.

وی یادآورشد:تیمی از شبکه بهداشت ودرمان برای بررسی علت این مسمومیت به معمولان اعزام شده که بلافاصله پس از حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محمد محمدی‌نسب فرمانده انتظامی شهرستان شوش در استان خوزستان گفت: روز یکشنبه ۲ پسر دانش‌آموز بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آنها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.

وی افزود: این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد و او را به بیمارستان منتقل کردند. اما ساعتی بعد پسر نوجوان جان باخت و بدین‌ترتیب دستور شناسایی و دستگیری ضارب صادر شد.

فرمانده انتظامی شوش گفت: خانواده این دانش‌آموز که از ماجرا باخبر شده بودند، ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل را که یک پسر ۱۴ ساله است به پلیس معرفی کردند و پس از تشکیل پرونده، وی به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 848584 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم نوجوان قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب مرگ یک دانش آموز با مشت یک همکلاسی
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • درگیری مرگبار ۲ دانش آموز در شوش
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • 70 نفر با قارچ‌های سمی مسموم شدند/ افزایش 300 درصدی مسمومیت با قارچ در کشور
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز