Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- شهردار گرگان گفت: کاروان «گرگان و بهار» با پیام نشاط و بهار طبیعت در آستانه سال نو آغاز به کار می‌کند.

عبدالرضا دادبود درگفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این کاروان که در قالب یک اتوبوس کوچک (میدل باس) طراحی شده از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی با هدف اشاعه پیام نشاط و بهار طبیعت در قالب معرفی سنن، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهر گرگان در محلات مختلف بخصوص محلات کم برخودار از امکانات رفاهی به حرکت در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این‌که ایجاد نشاط یکی از راه‌کارهای برون رفت از آسیب‌های اجتماعی است، لذا یک گروه هنری برای اجرای برنامه‌های هنری در محلات مختلف با این میدل باس همراه خواهند بود.

دادبود ادامه داد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان میراث فرهنگی استان و هفت هتل شهرستان گرگان، این اتوبوس از تاریخ دوم فرورین به همراه دو دستگاه اتوبوس، هر روز جلوی یکی از هتل‌های گرگان توقف کرده و گردشگران و مسافران را رایگان به نقاط مختلف شهرگرگان می‌برد.

وی بیان کرد: از آنجا که گرگان یکی از شهرهای پر تردد شمال کشور در ایام تعطیلات نوروزی است و بسیاری از مسافران با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهر گرگان آشنائی ندارند، اجرای این طرح تاثیر زیادی در معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی گرگان به مسافران دارد.

شهردار گرگان تصریح کرد: شهرداری گرگان در عملکرد جدید خود که با ارائه طرح‌های نوروزی آغاز شده، سعی کرده است تا در کنار فعالیت‌های عمرانی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را در جهت ایجاد نشاط و سلامتی شهروندان افزایش دهد.

گفتنی است این طرح توسط سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان برنامه‌ریزی و به اجرا در خواهد آمد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است

اسدالله عباسی  در جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان اظهار کرد: هم اینک شاهد روش شدن اذعان عمومی مردم در جهان هستیم و هر سال نیز  بیشتر می شود که این امر به واسطه چراغی است که امام راحل افروختند.

 نماینده عالی دولت در گیلان افزود: البته چراغی که امام راحل(ره) افروختند و انقلاب اسلامی را بنیاد نهادند, این مشعل همیشه روشن خواهد ماند و راه امام و شهدا هر ساله پر رهروتر خواهد بود.

 وی ادامه داد: از سوی دیگر شاهدیم که استکبار جهانی با غول های رسانه ای خود مترصد سانسور جنایتهای رژیم جعلی صهیونیستی است اما باز شاهدیم که بخشی از این جنایتها برملا می شود و در این راستا شاهد واکنش مردم آزاده در سراسر جهان نسبت به این جنایتها هستیم.

 استاندار گیلان در ادامه به سالگرد ارتحال امام (ره) نیز اشاره و بیان کرد: امسال نیز کاروانهای پیاده و سواره از استان گیلان عازم مرقد مطهر می شوند که کاروان پیاده روی با ظرفیت ۵۰۰ نفر از روز چهارم خرداد حرکت خود را از رشت  آغاز می کنند.

 وی اضافه کرد: به همین دلیل باید بسته های فرهنگی را برای این کار فرهنگی بزرگ آماده سازیم تا این کاروان بدون کوچکترین مشکلی عازم مرقد مطهر شود تا در مراسم سالگرد ارتحال حضور یابند.

 عباسی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر عظمت و پیام این کار نیز باید به خوبی انعکاس داده شود و به خصوص سعی شود که جوانان بیشتر در کاروان پیاده روی حضور یابند زیرا آنان زمان انقلاب را درک نکردند و با حضور در این کار  فرهنگی , می توانند با آرمانهای امام راحل بیشتر آشنا شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه