Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال (iffhs) برترين مربيان فوتبال جهان در دهه اول قرن بيست و يکم را معرفي کرد.
به گزارش پايگاه اختصاصي اين فدراسيون، در انتخاب برترين مربيان در فاصله سال هاي 2001 تا 2010 ، نام 176 مربي با راي گيري صورت گرفته از مربيان جهان انتخاب شده است که در اين ميان مربيان اسپانيا و فرانسه با 14 گزينه سهم بيشتري دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين فهرست جوانترين مربي ژوزه مورينيو پرتغالي است که کار مربيگري را از سال 2000 آغاز کرد.جالب اينکه در صدر اين فهرست نام آرسن ونگر مربي 61 ساله فرانسوي قرار دارد که در طول يک دهه مذکور با مربيگري در آرسنال و استفاده از بازيکنان جوان شيوه هاي تاکتيکي و هجومي خود را به بهترين شکل اجرا کرد.
فهرست 10 مربي برتر جهان به اين شرح است :
1- آرسن ونگر از فرانسه 156 امتياز
2- آلکس فرگوسن از اسکاتلند 148
3- ژوزه مورينيو از پرتغال 135
4- فابيو کاپلو از ايتاليا 120
5- گاس هيدينک از هلند 112
6- کارلو آنچلوتي از ايتاليا 108
7- لوئيش فيليپه اسکولاري از برزيل 101
7- مارسلو بيلسا از آرژانتين 101
9- رافائل بنيتس از اسپانيا 97
10- مارچلو ليپي از ايتاليا 88
در اين فهرست وينفرد شافر مربي آلماني حال حاضر تيم استقلال تهران با 22 امتياز در رده 57 قرار گرفته است و زلاتکو کرانيچار مربي کروات که ماه ژانويه اخير از مربيگري تيم سپاهان اصفهان کنار گذاشته شد و سابقه مربيگري در تيم پرسپوليس تهران را نيز دارد ، با 12 امتياز در رده 92 نوشته شده است.همچنين برانکو ايوانکوويچ مربي کروات حال حاضر پرسپوليس که سابقه مربيگري در تيم ملي ايران را نيز دارد با 9 امتياز در رده 117 جاي گرفته است.ميروسلاو بلاژويچ مربي کروات و سابق تيم ملي ايران با 4 امتياز در رده 153 جاي دارد.
در ميان مربيان ايراني فقط نام منصور ابراهيم زاده از ايران نوشته شده که با 5 امتياز در رده 144 قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این مراسم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فضائل اخلاقی پاسداران و بسیجیان در ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس گفت: آن چیزی که سپاه و بسیج را در ذهن و فکر مردم عزیز و ماندگار کرده  ، ایثارگری، ایمان و عقیده آنهاست.
حجت الاسلام رضایی با اشاره به مجاهدتهای معنوی شهید مطهری، ایشان را یکی از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر جوانان از تفکرات شهید مطهری الهام بگیرند، می‌توانند مسیری روشن برای تمدن جدید اسلامی و آینده کشور  ترسیم کنند.
وی  افزود: مربیان عقیدتی سیاسی باید با حضور فعال در میدان‌های جهاد تبیین با انگیزه‌ای مضاعف به شبهات ذهنی نسل جوان و نوجوان پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند