Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:02:21 GMT

آمادگی کامل پلیس چابهار برای نوروز ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۳۲۵۴

آمادگی کامل پلیس چابهار برای نوروز ۹۷

سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم  فرمانده انتظامی شهرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: پلیس شهرستان چابهار آمادگی مناسب برای برقراری امنیت مسافران و گردشگران نوروزی را دارد.

وی افزود: با استقرار ایستگاه‌ها و چادر‌های نوروزی در سطح شهر و سواحل دریا علاوه بر پوشش امنیتی و انتظامی تفرجگاه‌ها در ایام تعطیلات نوروزی وظیفه راهنمایی و هدایت مسافران و گردشگران را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه اندازی گشت‌ها به صورت محسوس و نامحسوس در مکان‌های تفریحی و سطح شهرستان و نقاط کور و حساس، افزود: با توجه به اینکه تعدادی از شهروندان نیز مسافرت کرده اند لذا با تمام قوا و امکانات وظیفه تامین امنیت منازل و مغازه‌ها را جهت جلوگیری از سرقت انجام می‌دهیم.

سرهنگ کیخا مقدم در پایان از خانواده‌ها خواست در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ضمن اجتناب از عجله و شتاب در رانندگی به دستورات پلیس در طول سفر توجه کرده و رعایت قوانین رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

آمادگی پلیس در چابهار در ایام نوروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جمعی از پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب در مانوری بمناسبت دهم اردیبهشت روز بدون حادثه، آمادگی خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و خدمت به شهروندان اعلام نمودند.   در این مانور نیرو‌های پلیس راه و یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری تکاب با تجهیزات امدادی و خودرو‌های اداری در محل مانور حضور یافته و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت