Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - رابرت دنیرو از فرصت پیش آمده در یک مراسم خیریه استفاده کرد و به دنیای «پر از نیرنگ و طمع» دونالد ترامپ حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در همان شبی که دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا به لس‌آنجلس سفر کرده بود، رابرت دنیرو بازیگر برنده دو جایزه اسکار از فرصت استفاده کرد و به تندی از او انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک مراسم شام خیریه برای جمع‌آوری کمک مالی برای تحصیل کودکان نیازمند رابرت دنیرو درباره دنیای پر از نیرنگ و طمع دونالد ترامپ صحبت کرد.

دنیرو در این مراسم ضمن تایید اهمیت تحصیل گفت: «تحصیل بدون انسانیت جهالت است. به رییس‌جمهور نگاه کنید. او در دانشگاه پنسیلوانیا درس خوانده است، بنابراین از آموزش مناسب دانشگاهی برخوردار بوده است اما هنوز هم یک احمق است. در او هیچ نشان از حس همدلی و انسانیت به چشم نمی‌خورد.»

بازیگر «گاو خشمگین» که در انتقاد از دونالد ترامپ پیشینه‌ای دراز دارد، در ادامه به کودکی اشرافی و بزرگ شدن ترامپ و شانه خالی کردن او از شرکت در جنگ ویتنام با گواهی پزشکی کنایه زد. ترامپ پس از تمام کردن تحصیل در سال ۱۹۶۸ درست در زمانی که ۳۰۰ هزار آمریکایی به خدمت ارتش درآمدند با گواهی پزشکی از خدمت معاف شد.

این بازیگر کهنه‌کار که اخیرا بازی در فیلم «ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی را به پایان رسانده است در پایان سخنان انتقادی خود خطاب به جوانان گفت:‌ «ناامید نشوید و درس خواندن ادامه دهید. مجبور نیستید رییس‌جمهور شوید می‌توانید در شغل درست مشغول به کار شوید یا حتی رییس‌جمهور شوید و درستی و شان را به این جایگاه بازگردانند.»

سخنرانی انتقادی دنیرو در زمانی که ترامپ نخستین بار پس از ریاست‌جمهوری به کالیفرنیا سفر کرده است، بازتاب زیادی داشت. هنگام سخنرانی دنیرو، دونالد ترامپ نیز در جای دیگری برای جمع‌آوری کمک مالی برای کارزار سیاسی خود در یک مهمانی شام شرکت کرده بود.

منبع:‌ هالیوودریپورتر/ ۱۳ مارس

58241

 

 

کلید واژه‌ها : بازیگران سینمای جهان - دونالد ترامپ - سینمای جهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!

به گزارش خبرآنلای ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در پیام ویدئویی شعرگونه‌ای در تلگرام درحالیکه لباس سنتی اوکراینی‌ها روی شلوار خاکی رنگ همیشگی خود را به تن داشت ابراز عقیده کرد که خداوند که «پرچم اوکراین بر دوش دارد، زندگی را بر مرگ پیروز خواهد کرد.»

به نوشته روزنامه تایمز آو ایندیا، وی که از کلیسای جامع «سنت سوفیا» برای مردم سخنرانی می‌کرد، گفت جنگ اوکراین و روسیه ۸۰۲ روز است که ادامه دارد و افزود: «ما به خداوند اعتقاد داریم. خدایی که پرچم اوکراین را بر دوش دارد. پس با چنین متحدی، زندگی قطعا بر مرگ پیروز خواهد شد.»

رئیس جمهور اوکراین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت، خداوند متحد مردم اوکراین است.

در این میان، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه صحبت‌های زلنسکی را مضحک خواند و گفت، رئیس جمهور اوکراین ارتباطش با واقعیت را از دست داده است.

وی افزود، اینها به خاطر سوء مصرف مواد مخدر است!

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903346

دیگر خبرها

  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • زلنسکی: پرچم اوکراین بر شانه خداوند است!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین