Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: خبر رسمی مبنی بر استعفای نجفی اعلام نشده است.واقعا خبر رسمی خاصی ندارم و مثل بقیه شنیده ام و حوزه فعالیت من هم روابط عمومی نیست که اطلاع رسانی کنم و تا زمانی که خبررسمی منتشر نشود صحبت نمیکنم. ناطقان: مهدی حجت که قرار بود صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت‌وگو کند، نشست خبری خود را به دلیل اخبار و شایعات  منتشر شده درباره استعفای محمدعلی نجفی کنسل کرد با حضور در جمع خبرنگاران و ضمن عذرخواهی از خبرنگاران در مورد شایعه استعفای نجفی گفت: من نیز در کانالهای خبری موضوع را خواندم و دفتر نجفی نیز جواب نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: واقعا خبر رسمی خاصی ندارم و مثل  بقیه شنیده ام و حوزه فعالیت من هم روابط عمومی نیست که اطلاع رسانی کنم و تا زمانی که خبررسمی منتشر نشود صحبت نمیکنم.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: شهردار تهران ، استعفای نجفی ، استعفای شهردار تهران ، مهدی حجت

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار مرند بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند، گفت: شهردار مرند و چند نفر از کارکنان شهرداری با اتهامات مالی بازداشت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، یوسف ضیامهر، اظهار داشت: موضوع تخلفات شهرداری مرند از چندین ماه قبل تحت رصد مراجع اطلاعاتی و امنیتی بود که با صدور دستورات قضایی لازم و با جمع‌آوری اسناد و مدارک و پیرو این دستورات بیش از 10 نفر از جمله شهردار و معاون وی و چندین نفر از کارکنان شهرداری به اتهامات ارتشا و تضییع اموال دولتی و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت و معاونت در این اتهامات، بازداشت و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: در بین متهمان از افراد عادی که با عوامل شهرداری همکاری و مساعدت داشتند نیز بازداشت شدند و تحقیقات از همه افراد در دادسرای مرکز استان و شهرستان مرند با جدیت ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند خاطرنشان کرد: نتایج رسیدگی‌ها متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهردار مرند بازداشت شد
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد