Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداو سيما ، اين نتايج حاکي از آن است که در 9 ماه ابتداي امسال رشته فعاليت‌هاي گروه کشاورزي يک، گروه صنعت 3.1 و گروه خدمات 7 درصد نسبت به دوره‌ مشابه سال قبل، رشد داشته است.
محصول ناخالص داخلي به قيمت ثابت سال 1390 در 9 ماهه امسال به رقم 5603050 ميليارد ريال با نفت و 4363669 ميليارد ريال بدون احتساب نفت رسيده است، در حالي که اين رقم در مدت مشابه سال قبل با نفت 5366375 ميليارد ريال و بدون نفت 4167615 ميليارد ريال بوده که نشان از رشد 4,4 درصدي محصول ناخالص داخلي با نفت و 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصدي محصول ناخالص داخلي بدون نفت در 9 ماهه سال 1396 دارد.
محاسبات فصلي در مرکز آمار ايران در قالب 15 بخش اصلي متشکل از 42 رشته فعاليت بر مبناي طبقه بندي ISIC.Rev4 انجام مي‌شود که بر اين اساس گروه کشاورزي شامل زير بخش‌هاي زراعت و باغداري، دامداري، جنگلداري و ماهيگيري، گروه صنعت شامل زير بخش‌هاي استخراج نفت خام و گاز طبيعي، استخراج ساير معادن، صنعت، تامين آب، برق و گاز طبيعي و ساختمان است و گروه خدمات شامل زير بخش‌هاي عمده و خُرده فروشي، فعاليت ­هاي خدماتي مربوط به تامين جا و غذا، حمل و نقل، انبارداري، پست، اطلاعات و ارتباطات، فعاليت هاي مالي و بيمه، مستغلات، کرايه و خدمات کسب و کار و دامپزشکي، اداره امور عمومي و خدمات شهري، آموزش، فعاليت هاي مربوط به سلامت انسان و مددکاري اجتماعي و ساير خدمات عمومي، اجتماعي، شخصي و خانگي است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: اورژانس اجتماعی در پنج شهرستان زنجان فعالیت دارد.

روح‌الله خدابنده‌لو در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: اورژانس اجتماعی در پنج شهرستان و با شش خودرو، خدمات تخصصی و سریع اورژانس اجتماعی را به عموم ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه کودک‌آزاری، همسرآزاری، افکار و اقدام به خودکشی و دیگر موارد با کارشناسان تماس بگیرند، گفت: سال گذشته بیش از ۴۶۰۰ تماس با ۱۲۳ درباره موارد مذکور گرفته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به روند فعالیت اورژانس اجتماعی گفت: پس از دریافت گزارش موارد مربوطه کارشناسان اورژانس اجتماعی برای انجام مداخلات تخصصی در محل حضور پیدا کرده‌اند و در صورت نیاز با در دست داشتن دستور قضائی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: خدمات مددکاری، روان‌شناسی، تربیتی، حقوقی، فرهنگی و آموزشی از جمله خدمات اورژانس اجتماعی است.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه در صورت نداشتن امکان بازگشت به خانواده فرد نیازمند به مراکز بهزیستی ارجاع می‌شود، افزود: پذیرش در این مراکز به دو صورت سرپایی یا نگهداری موقت است که به صورت خودمعرف یا ارجاع از طریق مراجع قضائی و انتظامی صورت می‌گیرد.

کد خبر 751401

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ درصد از تسهیلات استان قم به خانواده‌های ایثارگر
  • تجارت ایران و آمریکا ۱۰۳ درصد افزایش یافت!
  • تجارت ایران وآمریکا ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 
  • سفر بدون ویزا به چین تمدید شد
  • ۱۳۰ هزار بیمار در بیمارستان امام کرج خدمات درمانی دریافت کردند
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان