Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:16:25 GMT

دستور رییس جمهور بر ایجاد سفرهای ارزان قیمت در نوروز

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۳۷۷۷

دستور رییس جمهور بر ایجاد سفرهای ارزان قیمت در نوروز

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از دستور رییس جمهور برای ایجاد سفرهای ارزان قیمت در ایام نوروز خبر داد.

 به گزارش ایسنا، علی اصغر مونسان در  رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز ۹۷ که 23 اسفند ماه با حضور وزیر راه، ریییس سازمان اورژانس و فرمانده ناجا برگزار شد، گفت: از حدود دو ماه پیش ستاد تسهیلات نوروزی برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف آماده کرده و کیته‌های مختلف ذیل این ستاد تشکیل شد تا به اهدافی که در این زمینه تعیین کرده‌ایم، برسیم

وی با بیان این که افزایش سطح کیفیت خدمات از جمله موارد تاکید شده در این ستاد بود، افزود:‌ مورد دیگر بحث ایجاد سفرهای ارزان بود که رییس جمهور در این ز مینه تاکیداتی را مطرح کردند و قرار شد تا پایان فروردین‌ماه هیچگونه افزایش قیمتی در حوزه حمل و نقل و اقامت لحاظ نشود و باید تشکر کنیم از هتل‌داران و بخش خصوصی در این زمینه که با ما همکاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون رییس جمهور ادامه داد:‌ موضوع  بوم گردی و بناهای تاریخی را امسال در دستور کار قرار دادیم که به سفرهای ارزان قیمت کمک می‌کنند.

او همچنین به ایمنی در سفر اشاره کرد و گفت:‌ پلیس و وزارت راه در این زمینه تلاش میکنند و ان شاء الله مردم نیز با پلیس همکاری کنند و در طول سفر از عجله خودداری کنند.

مونسان با بیان اینکه کشور ما از نظر جذابه‌های گردشگری چیزی کم ندارد بیان کرد:‌ به همین دلیل به سفرهای حجیم به خارج از کشور نیاز نیست. در گذشته کمتر جاذبه‌های گردشگری به مردم معرفی شده بود، اما امسال سایتی را راه‌اندازی و به معرفی مناطق گردشگری به شهروندان اقدام کردیم که شهروندان می‌توانند با کمک آن، مقاصد سفر خود را مشخص کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» با حضور جمعی از وزرا و معاونان رییس‌جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت در ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات به تصویب رسید

به گزارش مشرق، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

براساس این گزارش، این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • گره اندر گره