Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@04:33:44 GMT

طرح جوادالائمه در 10 نقطه البرز اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۳۷۸۵

طرح جوادالائمه در 10 نقطه البرز اجرا می شود

به گزارش ایرنا، سید یوسف مولایی روز چهارشنبه در آئین افتتاح 30 پروژه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان طالقان، افزود: همه کارهایی که برای اصلاح یک محله نیاز است شامل اقدامات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و پاکسازی از ناهنجاری ها در طرح جواد الائمه دیده شده است.
وی با اشاره به اینکه با هدف محرومیت زدایی در البرز 298پروژه اجرا و یا در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه بر خدمات رسانی به مردم است، سپاه اگر روزی احساس کند محرومیت به انقلاب و مردم آسیب می زند، وارد می شود و در واقع سیاست راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر خدمات رسانی هر په بیشتر به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولایی گفت: محرومیت در بیخ گوش استان تهران و در شهرستان های استان البرز وجود دارد، باورش سخت است ما در شهرستان فردیس بیمارستان صحرایی زدیم، این بدین معنی است که اگر ستون های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ضعیف باشد، سپاه ورود می کند و مبنای قوانین عمل می کند.
30 پروژه محرومیت زدایی از جمله ساخت خانه های عالم، پایگاه های بسیج، ساختمان اداری سپاه طالقان، پایگاه های بسیج، ساخت مسجد، مرمت جاده، لوله کشی و احداث زمین ورزشی در روستاهای شهرستان طالقان روز چهارشنبه با حضور سردار اصلانی معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار حزنی دبیرقرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران به بهره برداری رسید.
7414/1535
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است