Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@00:59:22 GMT

خدمات‌رسانی ۵۷۰ پایگاه امداد و نجات در نوروز

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۳۹۹۰

خدمات‌رسانی ۵۷۰ پایگاه امداد و نجات در نوروز

570 پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور در نوروز 97/فعالیت همه بخش های بیمارستانی در کشور

روسای اورژانس و سازمان امداد و نجات از امادگی خدمات رسانی  سازمان اورژانس و هلال احمر در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی سلیمی، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رزمایش ترافیکی نوروز ۹۷ گفت: در سال 96 حوادث زیادی از جمله زلزله کرمانشاه را پشت سرگذاشتیم و تلاش کردیم در تمام این حوادث خدمت رسانی به موقعی به مردم ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس امداد و نجات سازمان هلال احمر خاطر نشان کرد: ۳۴۵۰ خودرو امدادی، ۲۴ بالگرد هلال احمر در نوروز امسال خدمات رسانی می کنند.

او ادامه داد: ۵۷۰ پایگاه امداد و نجات و اسکان اضطراری در نوروز خدمات ارایه می کنند.

در ادامه پیرحسین کولیوند - رییس اورژانس کشور در رزمایش ترافیکی نوروز ۹۷ گفت: ۲۱ درصد فعالیت های نوروز پارسال مربوط به حوادث جاده ای بود.

او با اشاره به خدمات اورژانس در طرح نوروزی گفت: همه بخش های بیمارستانی در کشور بخصوص اورژانس در نوروز فعال است همچنین خدمات پزشکی و دندانپزشکی مانند سالهای گذشته به در مراکز شبانه روزی اورژانس ارائه می شود.

رییس اورژانس کشور با اشاره به تجهیز آمبولانس‌ها خاطرنشان کرد: دستگاهای نوار قلب، الکتروشوک و سونوگرافی را در آمبولانس های اورژانس قرار دادیم.

او ادامه داد: همچنین در برخی از آمبولانس ها گروه خون o منفی را ذخیره کردیم.

کولیوند خاطرنشان کرد: افراد دارای بیماری های مزمن حتما داروهای خود را همراه داشته باشند.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس

مسئول موتورلانس اورژانس فارس در گفت گو با خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: امسال تعداد موتورلانس‌ها از سه دستگاه به ۷ دستگاه افزایش یافته و ۸۰ درصد خدماتی که آمبولانس ارایه می‌کند از طریق کارشناسان موتور بانی ارایه می‌شود.
محلاتی افزود: استان فارس بعد از تهران بیشترین موتورلانس را دارد و در حال حاضر ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ شیراز از خدمات موتور بانی به صورت ۲۴ ساعت‌ها استفاده می کنند.

مسئول موتورلانس اورژانس فارس گفت:  در اماکنی که ترافیک سنگین است و آمبولانس ها به سختی تردد می کنند، موتورلانس‌ها به سرعت اعزام می‌شوند تا خدمات اورژانسی اولیه به بیماران ارائه و در صورت نیاز، آمبولانس برای انتقال بیمار اعزام شود.
وی با بیان اینکه از پارسال که موتور بانی در شیراز راه اندازی شد بسیاری از ماموریت‌های اورژانس فارس سریعتر انجام می‌شود ، افزود: آمبولانس‌ها به طور میانگین ۷ دقیقه و موتورلانس‌ها ۴ دقیقه بر بالین بیمار حاضر و خدمات پزشکی ارایه می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان