Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: همزمان با افزایش فعالیت صنوف مختلف در ایام پایانی سال و نوروز ۴۰ گروه بازرسی در سطح استان کرمانشاه بر فعالیت آن‌ها نظارت دارند. ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴ استانها کرمانشاه نظرات

عباس سجادی‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: 40 گروه بازرسی در قالب تیم‌های دو و سه نفره و گشت‌های مشترک هستند که 25 تیم در سطح شهر کرمانشاه و مابقی به تناسب جمعیت در شهرستان‌های مختلف فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تیم‌‌های بازرسی نظارت بر اماکن مخاطب این برنامه نظارتی را نیز به عهده دارند عنوان کرد: گشت‌های مشترک با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، تعزیرات حکومتی، علوم پزشکی در حوزه‌های درمانی، بهداشتی و تغذیه، استاندارد، انجمن‌های تخصصی و میراث فرهنگی فعالیت می‌کنند.

سجادی‌راد به اصناف مورد توجه برای بازدید در این ایام اشاره کرد و گفت: صنف آجیل و خشکبار، پوشاک، کیف و کفش، مواد خوراکی، قالیشویی، خشک‌شویی، نانوایی و تمام اصنافی که به نوعی عهده‌دار خدمت‌رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی هستند هدف نظارت بازرسان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود استان کرمانشاه در نوروز امسال به دلیل وقوع زلزله هدف و مقصد بسیاری از مسافران نوروزی باشد افزود: علاوه بر افزایش تقاضا برای نظارت بر بخش‌‌ها و صنوف مختلف موضوع خدمات سفر به خریداران و مصرف‌کنندگان استانی و مسافران و گردشگران نیز مدنظر قرار دارد.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه فروشندگان استان می‌توانند با رعایت انصاف و برخورد مناسب فرصت مناسبی برای جذب گردشگران و معرفی استان کرمانشاه باشند گفت: خود عرضه‌کنندگان و صنوف مختلف متولی و آگاه هستند و از آن‌ها انتظار می‌رود خود ناظر بر عملکرد خود باشند.

سجادی‌راد بیان کرد: از همشهریان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه کم‌فروشی، گران‌فروشی یا عدم رعایت نکات بهداشتی با شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یا 135 تعزیرات حکومتی تماس بگیرند.

انتهای پیام /م

R41380/P1486/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد، سیدعلی‌اکبر نصری اظهارکرد: با توجه به گزارش مردمی طی گشت مشترک اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی با اتحادیه نانوایی‌ها موفق به کشف انباری شدیم که حجم زیادی نان در آن ذخیره شده بود.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: پس از مراجعه به محل و با هماهنگی ریاست محترم شعبه ۲ تعزیرات حکومتی حکم ورود به انبار صادر شد.

وی ادامه داد: پس از ورود به انبار حجم قابل توجهی از نان‌های کشف شده به صورت سالم در محل انبار، خشک شده بود و در حال خردشدن و تبدیل برای استفاده دامداری‌ها بود؛ اینکه این این حجم نان از چند نانوایی دریافت می‌شده است مشخص نشده، لذا بررسی‌ها در خصوص نانوایی متخلف ادامه دارد.

نصری گفت: تشکیل پرونده در محل انجام پذیرفت و اموال توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رئیس نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف در خصوص محصولات کشاورزی از جمله تقلب، احتکار، گران‌فروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد و نان را به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ اعلام کنند که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین