Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور نخست وزیر پاکستان گفت: فرودگاه بین المللی جدید اسلام‌آباد تکمیل شده و از ماه آینده فعال می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، سردار مهتاب‌ احمدخان مشاور نخست وزیر پاکستان در امور هوانوردی اعلام کرد: فرودگاه بین المللی جدید اسلام‌آباد تکمیل شده و از ماه آینده فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازدید از فرودگاه جدید پایتخت پاکستان گفت: این فرودگاه از تمام معیارهای بین‌المللی برخودار است و پروژه موفقیت آمیز مهمی در تاریخ هوانوردی کشور می‌باشد.

خان تأکید کرد: فرودگاه بین المللی اسلام‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر 85 میلیارد روپیه ساخته شده و دارای دو گذرگاه برای ورود و خروج خواهد بود.

به گزارش رادیو پاکستان، وی افزود: فرودگاه بین المللی اسلام‌آباد، در آن واحد ظرفیت خدمات رسانی به 90 هزار مسافر را دارد.

سردار مهتاب احمد خان اظهار داشت: فرودگاه جدید اسلام‌آباد مجهز به رادار ،سیستم سوختگیری و تجهیزات جدید برای فرود انواع هواپیماهای مسافربری است.

هنوز برای انتخاب نام فرودگاه جدید توافق نشده است اما نام‌هایی مانند فرودگاه فاطمه جناح (خواهر قائد اعظم رهبر پاکستان) و لیاقت علی خان( اولین نخست وزیر پاکستان) و دکتر عبدالسلام (از دانشمندان پاکستانی) برای آن پیشنهاد شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابانی به نام ایران در اسلام‌آباد پاکستان

آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه، (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیأت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاورد‌ها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود به نام «ایران»، رونمایی کردند.

به گزارش مهر، گفتنی است؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

دیگر خبرها

  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • گام بلند ایران و پاکستان برای ارتقای روابط دوجانبه
  • تصاویر استقبال ویژه از رئیسی در پایتخت فرهنگی پاکستان | پرواز نیم ساعته از اسلام آباد به لاهور | ویدئو
  • چرا گاز ایران به پاکستان نرسید؟
  • دیدار و گفت‌وگوی وزیران نفت ایران و پاکستان
  • آیت‌الله رئیسی عازم لاهور، قلب فرهنگی پاکستان شد
  • خیابانی به نام ایران در اسلام‌آباد پاکستان
  • نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»