Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی آبی های لندنی راهی اسپانیا می شوند که با ماموریتی به غایت دشوار روبرو هستند.

طرفداری- با گلی که لیونل مسی در استمفوردبریج مقابل چلسی به ثمر رساند و کار را به تساوی کشاند، بازیکنان آنتونیو کونته با کاری به مراتب دشوار خود را مهیای دیدار مقابل بارسلونا می کنند. به گزارش فوتبال لندن، شرح آخرین مصاحبه ویلیان ستاره برزیلی این روزهای آبی ها را می خوانید:

آیا از کیفیت بازی خودت لذت می بری؟

اول از همه، وقتی مردم چیز خوبی در مورد من می گویند خوشحال می شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کارهایی که کرده ام در گذشته بوده است. بازی دشواری پیش رو است، یک بازی واقعا دشوار. انتظار داریم که بارسلونا مالکیت زیادی داشته باشد. باید بی نقص باشیم تا به دور بعدی برسیم. 

فرم خوبت حالا چقدر ارزشمند است؟

از فرم خودم در این مقطع رضایت دارم. بابت گل هایی که زده ام خوشحالم اما بیشتر می خواهم. همینطور چیزهای بیشتری برای تیم. با احترام به بارسلونا به این شهر آمده ایم، آن ها تیمی بزرگ با بازیکنان بزرگ هستند. باشگاهی بزرگ مانند چلسی. می خواهیم کار خود را انجام دهیم. یک کار بی نقص و بعد به دور بعدی برسیم. این را می خواهیم. 

آیا قهرمانی در لیگ قهرمانان و کسب مجوز، از قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر ساده تر است؟ 

دو رقابت متفاوت است. برای بودن در جمع چهار تیم می جنگیم. می خواهیم به این جایگاه برسیم و باز هم در لیگ قهرمانان باشیم. اما در مسابقات امسال می خواهیم به دور بعدی برسیم و کار ویژه ای انجام دهیم. در حال حاضر این هدف ماست. اینکه در ادامه بهترین هایمان را نشان دهیم. 

متوقف کردن مسی چقدر مهم است؟

کیفیت او را می شناسیم. کیفیت بارسلونا را می شناسیم. آن ها بازیکنان با کیفیتی دارند. باید چشم هایمان به مسی باشد چون بازیکن بزرگی است. هرکاری بخواهد در زمین انجام می دهد. باید خود را برای روبرو شدن با او آماده کنیم، اما همینطور با تمام تیم بارسلونا. 

آیا بازیکنان به اتفاقی که سال 2012 اینجا افتاد فکر می کنند و انگیزه می گیرند؟

بازی را می دیدم. اما برای من هر بازی داستان خود را دارد. آن بازی به گذشته تعلق دارد. این بازی، بازی دیگری است و داستان متفاوتی خواهد داشت. از نظر من باید با توپ و بدون توپ بی نقص باشیم. این مهم ترین چیز است. 

آیا باز تر از دور رفت بازی می کنید؟ 

برای تکرار همان کاری که در استمفوردبریج انجام داده بودیم به اینجا آمده ایم. می دانیم که بارسلونا همیشه مالکیت را دارد. دوست دارند که آن را داشته باشند و با توپ بازی کنند. اما همانطور که گفتم با توپ باید فرصت طلب تر باشیم. بدون توپ هم باید همانطور بسته باشیم. همان کارها را تکرار می کنیم. می دانیم که زمین بزرگتری منتظر ماست و باید کنار هم بمانیم تا مطمئن شویم گل نمی خوریم. اما همینطور به ضدحمله برویم. 

آیا جای اینیستا جالی خواهد بود؟

قطعا. او بازیکن بزرگی است اما بارسلونا بازیکنان بزرگ زیادی دارند که می توانند به زمین بیایند و همان کارهایی که او در تمام این سال ها انجام داده را تکرار کنند. می خواهیم صعود کنیم. قطعا اینیستا بازیکن بزرگی است. آن ها بازیکنان بزرگی دارند. باید برای بازی آماده شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام

سرمربی آرژانتینی چلسی از سوالات زیاد خبرنگاران درباره آینده‌اش با آبی پوشان خسته شده است. او می‌گوید که فصل بعد هم در چلسی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، چلسی در تابستان سال قبل بیش‌ترین هزینه را برای جذب بازیکنان جدید کرد.

مدیریت باشگاه چلسی برای آوردن بازیکنان جدید و بستن یک تیم قدرتمند و مدعی برای پوچتینو دست به ولخرجی زیادی زد با این حال تیم تحت هدایت سرمربی آرژانتینی بدترین نتایج را کسب کرده است.

پیش‌بینی می‌شد که چلسی در فصل جاری حداقل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما در شرایط کنونی در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و این باعث شده تا هواداران تیم به شدت به سرمربی آرژانتینی معترض باشند و گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج او در تابستان پیش رو زیاد باشد.

به نوشته اسپورت، پوچتینو از سوالات زیاد خبرنگاران درباره آینده‌اش با چلسی عصبانی است.

او درباره این سوال که آیا فصل بعد در تیم خواهد بود؟ گفت: از این شایعات احمقانه خسته شده‌ام. آیا بهتر نیست که بروید از رئیس باشگاه در این باره سوال کنید؟ او به شما می‌گوید که من خواهم بود یا نه.

پوچتینو ادامه داد: من یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و کسی چیزی به من درباره رفتن و جدایی نگفته است و به همین خاطر فرض من این است که به حضورم در چلسی ادامه خواهم داد و فصل بعد هم  این‌جا هستم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام