Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی سیما، مرتضی میرباقری با حضور در جمع همکاران مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما از دو چهره برجسته شورای سیاست گذاری سیما آقایان حسن خجسته و محسن مهاجرانی نیز تقدیر کرد.

میرباقری در این نشست با اشاره به اهداف بلند مدت نظام تاکید کرد: در چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی در زمینه تولید محتوا، اسناد بالادستی ما از ورزیدگی خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که قدمت تاریخی و مذهبی در ایران باعث شده تا کتب و اطلاعات جامعی در زمینه تولیدات فرهنگی وجود داشته باشد.

وی به این مرکز ماموریت داد تا با ورود به حوزه مدیریت پیام به کمک تولید آمده و برنامه ریزی کنند.

میرباقری تولید محتوا، روش تعامل با مخاطب و شیوه های ارسال پیام را از روش های مدیریت پیام دانست و افزود: تمامی این حوزه ها باید در مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما تجمیع شده و برنامه های مدون در اختیار بخش تولید قرار داده شود.

معاون سیما با اشاره به آثار متقدمین در زمینه علوم انسانی و الهی تاکید کرد: با بهره گیری از این گنجینه بزرگ انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه به لحاظ محتوای فکری کمبودی احساس نمی کند، ولی باید این محتوا به فعلیت درآمده و قابلیت استفاده کاربردی را داشته باشد.

وی مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما را موظف کرد تا با بهره گیری از اسناد بالادستی برنامه های اجرایی متناسب با سپهر رسانه ای را مدون نمایند. معاون سیما اضافه کرد: برای تولید برنامه در قالب های مختلف برنامه سازی باید به یک زبان مفاهمه در حوزه برنامه ریزی و برنامه سازی رسید. از مشکلات عمده در تولید برنامه همین فاصله میان دو حوزه سیاست گذاری و تولید است و خوشبختانه با هوشیاری مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما و مدیریت آقای خیامی داریم به این مفاهمه نزدیک می شویم.

معاون سیما به تعامل خوب مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما با برنامه سازان اشاره کرد و افزود: همین تعامل باعث شد حوزه تولید فعال تر از همیشه وارد میدان شود و امروز شاهد اتفاقات خوب و ملموسی در این زمینه صورت گرفته است.

گفتنی است در این نشست دکتر عبدالکریم خیامی رئیس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما گزارشی از اقدامات این مرکز ارائه کرد و در پایان از لوگوی مرکز رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۵۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حبیبه هراتی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز، اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یکهزار تن زباله از سطح شهر تبریز جمع‌آوری می‌شود .

وی افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت آزمونه در ۲ منطقه زعفرانیه و رشدیه، جمع اوری پسماند خانگی به صورت شبانه از ساعت ۲۱ آغاز شده است و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

هراتی با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته افزود: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه اعلام کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز