Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خوزستان ، رییس اتحادیه فرش، قالی شویی و کالای خواب اهواز گفت: کسانی که قصد دارند فرش‌های خود را برای ایام نوروز به قالی‌شویی‌ها بدهند، پیش از سپردن فرش خود از اتحادیه قالیشویان با شماره تلفن 32238779 تماس گرفته و یا مراجعه به اتحادیه قالیشویان اهواز واقع در خیابان شریعتی، خیابان آهنگری، رو به روی سینما بهمن از مجاز بودن مراکز قالیشویی مطمئن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالرحیم محلوجی افزود: مردم نباید به برچسب‌هایی که به دیوار خانه‌های آن‌ها نصب می‌شود اعتماد کنند و فرش‌های خود را بدون شناخت به قالیشویی تحویل دهند وآن‌ها باید پیش از این کار در خصوص مجاز بودن آن قالیشویی از اتحادیه استعلام کنند.
وی ادامه داد: اگر قالیشویی مجاز نباشد، ممکن است پس از دریافت فرش، دیگر آن را بازنگرداند یا حتی اگر فرش را تحویل دهد، به آن آسیبی وارد کرده باشد که در این صورت اگر آن قالیشویی غیر مجاز باشد دست مردم برای شکایت به هیچ جا بند نیست.
رییس اتحادیه فرش، قالی شویی و کالای خواب اهواز بیان کرد: مردم حداقل می‌توانند در زمانی که می‌خواهند فرش خود را تحویل دهند، از فرد تحویل گیرنده فرش درخواست جواز قالیشویی یا کپی آن را کرده تا با اطمینان کامل فرش خود را برای شستشو به آن قالیشویی بسپارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، استاندار قدس، عالی‌ترین مقام رسمی فلسطینی در این شهر اشغالی با صدور بیانیه‌ای نسبت به پیامدهای روابط جمعیت‌های صهیونیستی مورد حمایت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و ایتمار بن گویر، صهیونیست افراطی (وزیر امنیت ملی) و ارسال قربانی به مسجدالاقصی در روزهای آتی به مناسبت عید پسح یهودیان هشدار داد.

در این بیانیه با اشاره به این که کابینه افراطی نتانیاهو در یک دوره طولانی تلاش کرده است، شرایط جدیدی را در قدس و به ویژه در مسجدالاقصی ایجاد کند، آمده است: فراخوان‌هایی که از سوی جمعیت‌های صهیونیستی برای یورش به مسجدالاقصی و تقدیم قربانی صادر شده بر اهداف اشغالگران برای تسلط بر مسجدالاقصی و تقسیم زمانی و مکانی آن و اجازه به افراطگرایان برای حضور 24 ساعته در آن در طول هفت روز هفته تاکیددارد.

وی تاکیدکرد که نگرانی جامعه بین‌الملل از حملات ظالمانه هموطنان ما در غزه به رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان و جمعیت‌های آنها، این فرصت را می‌دهد که با اجرای پروژه‌های خود به شمار افراد نفوذی که به هزاران نفر می‌رسد، بیفزاید.

استاندار قدس هشدار داد که تحریک احساسات مسلمانان به دلیل سکوت و ناکارآمدی جامعه بین‌الملل می‌تواند همه منطقه را به آشوبی بکشاند که هیچ کس نمی‌تواند مانع پیامدهای آن شود.

عید پسح یهودیان از دیروز (دوشنبه) آغاز گشته و به مدت هفت روز ادامه دارد. این عید که یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های دینی یهود به شمار می‌رود اغلب برای یورش به مسجدالاقصی مورد سوء استفاده قرار گرفته و جمعیت‌های تندرو خواستار ارسال قربانی به قدس می‌شوند تا آن را در مسجدالاقصی و اطراف آن ذبح کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • تحویل زباله خشک از درب منزل و ارائه پول به ازای آن