Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه بازیکن تیم های دسته اولی نتیجه آزمایش دوپینگشان مثبت از آب در آمده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سه بازیکن تیم های دسته اولی نتیجه آزمایش دوپینگشان مثبت از آب در آمده است. محمودزاده – مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول درباره این موضوع می‌گوید:

«در فصل جاری بازیکنانی از سه باشگاه لیگ دسته اول متهم به دوپینگ هستند که فرصت برای اعتراض یک باشگاه درحال اتمام است که پس از آن نام بازیکن دوپینگی توسط فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ باشگاه دیگر لیگ یکی هم هنوز فرصت قانونی برای اعتراض دارند و درصورتی که به رأی اعتراض نکنند، نام بازیکنان متهم به دوپینگ اعلام خواهد شد.»

این درحالی است که رسانه‌ها اقدام به گمانه‌زنی برای مشخص‌شدن نام بازیکنان متهم کرده‌اند که شنیده می‌شود یکی از این بازیکنان،‌ هافبک هجومی تیم مدعی صعود به لیگ برتر است که عملکرد خوبی در فصل اخیر داشته و یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش هم محسوب می‌شود. ظاهرا دو بازیکن دیگر هم از تیم‌هایی هستند که در میانه جدول لیگ دسته اول حضور دارند.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهک بندی ها ۶ ماه یک بار بازبینی می شوند

‌به گزارش خبرنگار مهر، یارانه معیشتی خانوار ۹ دهک بخشی نقدی پرداخت می‌شود و بخشی هم برای ۷ دهک نخست به شکل کالابرگ الکترونیکی قابل استفاده است. صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تغییرات در دهک‌بندی‌ها در حیاط دولت عنوان کرد: دهک‌بندی‌های یارانه قابل‌اصلاح هستند، سامانه «پایگاه رفاه ایرانیان» شاخص‌هایی برای دهک‌بندی‌ها تعریف کرده است و امکان دارد کسی از دهک ۴ به دهک ۵ ارتقا یابد و برعکس. این سامانه همواره قابل بروز رسانی است.

وی با بیان اینکه این دهک‌بندی‌ها در طول سنوات یعنی هر ۶ ماه یک بار بازآفرینی و بازسازی می‌شود و دهک‌بندی‌ها اصلاح می‌شود و به متقاضیان و مراجع رسمی اعلام می‌شود، گفت: چنانچه کسی به دهک‌بندی اعتراض دارد، می‌تواند از طریق سامانه‌های متعدد هم در وزارت تعاون هم ادارات استانی تعریف کردیم هم به صورت غیرحضوری اعتراض خود را اعلام کند کارشناسان بررسی کرده و نتایج بررسی به افراد اعلام می‌شود.

حداقل دستمزد کارگران تغییر نمی‌کند

وزیر کار در ادامه درباره وضعیت حداقل دستمزد هم گفت: حداقل دستمزد کارگران در شورای عالی کار به تصویب رسیده و تغییر جدیدی نمی‌کند و تصمیمات لازم برای سال آینده انجام می‌شود.

مرتضوی تاکید کرد: در تعیین حقوق کارگران اصل سه‌جانبه‌گرایی تحت هیچ شرایطی حذف نمی‌شود.

کد خبر 6100488 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • فوتبالیست جوان دیلمی تجلیل شد
  • دوپینگ آرون بروکس شرایط را تغییر می‌دهد؛ بازگشت دیوید تیلور برای رقابت با حسن یزدانی!
  • دهک بندی ها ۶ ماه یک بار بازبینی می شوند
  • واکنش سخنگوی کشتی آمریکا به دوپینگ بروکس و بازگشت تیلور
  • خبرهای نگران کننده برای یزدانی ؛ دیوید تیلور به المپیک می رسد
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • احتمال محرومیت کشتی‌گیر آمریکایی و بازگشت رقیب ایرانی به المپیک پاریس!
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • ۲ دوپینگ جدید در کشتی پهلوانی!