Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@14:42:23 GMT

پرداخت حقوق معوقه بازنشستگان فولاد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۶۳۰۱

حقوق معوقه ماه‌های بهمن و اسفند و عیدی بازنشستگان فولاد کرمان با پیگیری‌های دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به طور کامل پرداخت شد. ناطقان: با پیگیری‌های مستمر دکتر «پورابراهیمی» رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، حقوق معوقه ماه‌های بهمن و اسفند بازنشستگان صنعت فولاد استان کرمان هم‌چنین عیدی آن‌ها به صورت کامل پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشست مشترک رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با رئیس صندوق فولاد کشور طی هفته‌های گذشته در مورد تعیین تکلیف پرداخت حقوق ماه‌های پایانی سال بازنشستگان فولاد برگزار شد.
طی مذاکرات صورت گرفته در این زمینه، مقرر شده تا به صورت قطعی پرداخت حقوق بهمن و اسفندماه به همراه عیدی بازنشستگان صنعت فولاد تا پایان سال صورت گیرد که این امر به صورت کامل محقق شد.
در همین راستا کانون بازنشستگان صنعت فولاد کرمان، طی نامه‌ای به دکتر پورابراهیمی از زحمات، پشتیبانی‌ و پیگیری‌های مجدانه و مستمر ایشان در احقاق حق، قشر زحمتکش و زجردیده معادن زغالسنگ کرمان و بازنشستگان صنعت فولاد در مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.
کانون بازنشستگان صنعت فولاد کرمان در نامه تقدیر از دکتر «پورابراهیمی»، همچنین پشتیبانی کامل خود را از این نماینده پرتوان کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.
منبع: ایسنا برچسب ها: پرداخت حقوق معوقه ، بازنشستگان فولاد ، عیدی بازنشستگان ، فولاد کرمان

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین دیدار مرحله پلی‌اوت لیگ برتر بسکتبال امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با انجام ۲ دیدار برگزار شد.تیم رعد پدافند هوایی به مصاف تیم آورتا ساری رفت و با نتیجه ۶۴ بر ۵۷ این دیدار را واگذار کرد. در این دیدار مجید رحیمیان با ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۱۵ بهترین بازیکن بود. آورتا با پیروزی ۲ بر صفر سری در لیگ برتر باقی ماند و رعد پدافند به لیگ دسته یک حرفه‌ای سقوط کرد.

در دیگر بازی مرحله پلی‌اوت لیگ برتر بسکتبال تیم فولاد هرمزگان مقابل صنعت مس رفسنجان با نتیجه ۱۰۵ بر ۶۶ به پیروزی رسید. جوان مک‌کورمیک با ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار شد. صنعت مس رفسنجان این سری را ۲ بر صفر واگذار کرد و به لیگ دسته یک سقوط کرد و، اما فولاد هرمزگان در لیگ برتر باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است
  • بازیافت آجر و مواد نسوز در صنعت فولاد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • رعد پدافند هوایی و مس رفسنجان به لیگ دسته یک سقوط کردند
  • لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک
  • ابلاغ نرخ حق بیمه درمان کارمندان، کارگران و بازنشستگان