Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوه - ایرنا - رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: این دانشکده از شرکت های بیمه گر، 100 میلیارد ریال مطالبات معوق دارد.

به گزارش ایرنا، دکتر عباس نیک روش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بیشتر این مطالبات در خصوص بیماران بستری حوادث ترافیکی است که به بررسی و تعیین تکلیف نیاز دارد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه خودروها دارای بیمه شخص ثالث هستند و در زمان بروز حادثه، باید سرنشینان را تحت پوشش قرار دهند اما در حوزه درمانی، معوقات بسیاری وجود دارد که بیمه ها آن را پرداخت نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیک روش تصریح کرد: با فرارسیدن ایام نوروز و افزایش تردد مسافران و ضرورت خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به جامعه هدف، ستاد سلامت نوروزی در دانشکده علوم پزشکی ساوه تشکیل شد.
وی افزود: هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مستمر در روزهای تعطیل به مردم شهرستان و نیز مسافران نوروزی است.
نیک روش گفت: علاوه بر مراکز بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی، مطب های خصوصی و درمانگاه ها نیز قرار است در روزهای تعطیل فعالیت داشته باشند.
وی تاکید کرد: مجموعه علوم پزشکی و حوزه های بهداشت و درمان این شهرستان آمادگی کامل برای استقبال از نوروز و ارائه خدمات ضروری به مراجعان را دارند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه گفت: کمیته بهداشت و محیط زیست نیز زیر نظر ستاد خدمات سفر این شهرستان تشکیل شده و یکی از وظایف کمیته، پیگیری و اجرای ابلاغیه های نوروزی است.
وی،همچنین از تشدید نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی به خصوص رستوران ها با هدف تامین غذای سالم برای شهروندان و میهمانان نوروزی در ایام تعطیل خبر داد.
نیک روش گفت: برای درمان بیماران سکته قلبی و مغزی نیز خدمات ویژه ای با تعیین 2 کد درمانی پیش بینی شده است.

*** پلمب 100 مرکز عرضه مواد غذایی در سال 96
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: طرح بهداشت محیط از 15 اسفند سال جاری با مشارکت 18 ناظر در ساوه و زرندیه ادامه دارد.
دکتر رضا نظری گفت: سامانه تلفنی 190 آماده پذیرش شکایات شهروندان در مورد تخلفات عرضه غذا در رستوران ها است.
وی اظهار کرد: در سال 96 افزون بر 100 مراکز عرضه مواد غذایی در شهرستان های ساوه و زرندیه پلمب و 226 واحد نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.
به گفته معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه، 11 هزار کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در سال جاری کشف شد.
نظری گفت: بیش از یک هزار و 500 نشست آموزشی در دستگاه های اجرایی، واحدهای تولیدی و مراکز بهداشتی و درمانی در راستای آگاهی بخشی راه های انتشار آنفلوآنزای پرندگان برای 13 هزار نفر از جامعه هدف برگزار شد.
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه عنوان کرد: در راستای اجرای طرح بهداشت دهان و دندان، به 85 درصد از کودکان زیر 2 سال مسواک های انگشتی اهدا شد.

*** تعطیلی بیمارستان حضرت فاطمه (س) تخلف است
معاون درمانی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه نیز در مورد تعطیلی بیمارستان حضرت فاطمه (س) این شهر، گفت: این اقدام خلاف قانون بوده است.
دکتر هادی محنتی اظهار کرد: مجوز فعالیت بیمارستان های بخش خصوصی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر می شود و هرگونه توقف فعالیت های این مراکز، باید با هماهنگی وزارتخانه باشد.
به گفته دکتر محنتی موضوع تعطیلی بیمارستان حضرت فاطمه (س) به زودی در کمیسیون ماده 11 مطرح و سپس پرونده آن به تعزیرات حکومتی ارجاع می شود.
وی ادامه داد: در ایام نوروز 50 درصد ظرفیت بستری شهرستان در بخش درمان و تمام موسسات و مراکز بهداشتی و درمانی غیر دولتی، مراکز رادیولوژی فعال خواهند بود و اورژانس و دندانپزشکی نیز به صورت شبانه روزی در بیمارستان مدرس خدمات ارائه می کنند.
شهرستان ساوه دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که بیش از 290 هزار نفر جمعیت دارد.
/3075/6539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان، صبح امروز جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان و نماینده نهاد امنیتی در محل سالن جلسات علوم پزشکی زاهدان برگزار شد. 
در این جلسه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین در ابتدا ضمن پاسخگویی به سوالات حاضرین در حوزه اتباع بر متمرکز بودن سیاست گذاری در زمینه اتباع در سطح ملی و ابلاغ مصوبات به استان ها تاکید کرد و گفت: خروجی این جلسه کمک به تصمیم سازان در مرکز است و استان به تنهایی مجوز در امر سیاست گذاری پیرامون بسیاری از موارد ندارد.

همچنین در این نشست در راستای دریافت کمک از سازمان های بین الملل اعلام شد دانشگاه علوم پزشکی طرح توریسم درمانی و کمک به بیماران خاص اتباع خارجی را ارائه دهد.   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان