Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@20:34:07 GMT

احمد مسجدجامعی: استعفای نجفی صحت دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۶۶۲۸

احمد مسجدجامعی: استعفای نجفی صحت دارد

یک عضو شورای شهر تهران استعفای شهردار تهران را تایید کرد.

خبرگزاری مهر: احمد مسجدجامعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: موضوع استعفای نجفی صحت دارد، اما پذیرش آن سیری دارد که باید طی شود.

خبر استعفای محمدعلی نجفی شهردار تهران از شب گذشته به طور غیر رسمی منتشر شده بود، اما هیچ منبع رسمی حاضر به تایید آن نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استعفای نجفی آن زمان جدی‌تر شد که اعلام شد اعضای شورای شهر تهران جلسه‌ای فوق العاده یک روز پس از پایان جلسات رسمی سال ۹۶ شورا برگزار می‌کنند.

برخی اعضای شورای شهر تهران به طور غیر رسمی نیز این خبر را تایید کرده و اعلام کردند استعفا چندان جدی نیست و شورا برای قانع کردن نجفی برای ماندن این جلسه را برگزار می‌کند تا بررسی استعفای او.

اما در فضای رسمی خبری، بیشتر اعضای شورای شهر تهران این موضوع را تکذیب کرده اند. حجت نظری در صفحه توئیتر خود نوشت: اخبار و شایعات فضای مجازی و زمزمه‌های در گوشی مبنی بر استعفای دکتر نجفی مطرح شده و تماس‌های مکرر با بنده و سایر اعضا گرفته می‌شود. به صراحت چنین رخدادی را تکذیب می‌کنم و امیدوارم شایعه پراکنان سوای منافع شخصی منافع شهر و شهروندان را نیز لحاظ کنند.

شهردار شهر تهران به یکی از خبرگزاری‌ها گفته است که استعفایش صحت ندارد.

زهرا نژادبهرام هم اعلام کرده چنین استعفایی به هیات رئیسه نیامده است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003KX4

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندهان لشکری و انتظامی و اعضای شورای ادوار ،مدیران استانی و شهری، معتمدین شهر و خانواده معزز شهدای قزوین، فاز سوم کمربندی نسیم شمال حدفاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر به دست فرزند آتش نشان فقید محمد جواد چگینی به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم از ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی بوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903097

دیگر خبرها

  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • باشگاه استقلال پلمپ شد | ادامه اتفاقات عجیب با رفتن خطیر به باشگاه