Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، متن نامه حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد به شرح ذیل است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
محضر نورانی و عظیم‌الشأن مرجع عالی‌قدر و قائد حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیة الله العظمی الامام خامنه‌ای دامت برکاته
سلام علیکم
این روزها در استان چهارمحال‌وبختیاری شاهد حادثه ناگوار سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در قله هلن شهرستان کیار بودیم؛ ضمن ابراز تأسف از وقوع حوادثی اینچنین، آنچه بسیار بسیار مهم است و متأسفانه کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد فرهنگ انسانی ایمانی ایرانیان و استان اخلاق‌محور چهارمحال‌وبختیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگی که انسانهای نوع‌دوست را وا می‌دارد تا فارغ از هر گونه نگاه ملّی و قومی و مذهبی کمر به خدمت بسته و هر فریاد امدادطلب را پاسخگو بوده و خود را با انواع چالشها و سختیها مواجه کند و فریادرس همنوع باشد.
مردان غیرتمند محلّی در این حادثه همینکه مشاهده کردند بالای قله بسیار مرتفع و سخت‌گذر، واقعه‌ای روی داده و نیاز به کمک دارند خود را شبانه و با حدّاقل امکانات به کوه زده و این مسیر پرخطر و صعب‌العبور را طی نموده و در اوّلین ساعات حادثه به محل می‌رسند و ضمن خاموش نمودن آتش از بسیاری ضایعات جلوگیری می‌نمایند و مانع سوختن کامل اجساد در آتش می‌شوند و بعد از آن با فاصله کوتاهی نیروهای بسیجی، امدادی و انتظامی استان خود را به محل حادثه رسانده و انجام وظیفه می‌نمایند و ظرف کمتر از ۱۵ ساعت همه کارهای لازم انجام شده و کار خاتمه می‌یابد؛ کاری که ترکها و امدادگران بین المللی آماده شده بودند تا کمک رسان باشند بدون کمک آن‌ها و حتی بدون کمک توانمندان کشور و فقط با کمک درون استانی آن هم استانی کوچک از کشور قهرمان ایران به صورت تحسین برانگیز عملیاتی شد و خاتمه کار اعلام گردید.
اینجانب بعنوان خادمی کوچک در این استان دلاورخیز به مردان و زنانِ اینچنین برخود می‌بالم و از این مردان غیور و تلاشگر در منطقه عمیقاً تشکر می‌کنم و به همه نیروهای امدادی و انتظامی و بسیجی خدا قوت می‌گویم و از رسانه‌ها می‌خواهم که این ارزشهای والای ایرانی مسلمان را به رخ جهانیان بکشند، جهانی که بسیاری از سردمداران آن در توحّش و در قتل و غارت و خون‌ریزی از همنوعان خود بر یکدیگر سبقت می‌گیرند و مست قدرت و زر و زیور خود هستند باید بفهمند که انقلاب اسلامی ایران پرورش دهنده انسانهای والا و قهرمانان برجسته در ارزشهای انسانی است؛ در پرتو انقلاب اسلامی و تعالیم ناب اسلام است که نوع‌دوستی فارغ از هر گونه ملیت و نژاد و فارغ از هرگونه رنگ و مذهب برجسته شده و پاسخگوئی به ندای مظلومان و ستم دیدگان و گرفتاران را وظیفه دینی و اخلاقی دانسته و عدم پاسخ را خروج از اسلام می‌شمارد.
جای تأسف است که فضاهای مجازی و رسانه‌های ما این ارزشها را برجسته نمی‌کنند و از کنار قهرمانیهای راستین همچون فداکاران دورک اناری شهرستان کیار عبور می‌کنند و آن را بعنوان دست آورد عظیم اسلام عزیز و انقلاب اسلامی طرح نمی‌کنند!
عزت و عظمت انقلاب اسلامی و اعتلای کلمة الله و سربلندی ایران و ایرانی و بالندگی پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را در پرتو رهنمودهای سراسر حکمت حضرتعالی از خدای متعال مسألت دارم. ظِلّکم مستدام
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد
محمدعلی نکونام
۲۳/اسفند/۹۶

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور

تصاویری از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ هنگام برخاستن از فرودگاه موهلی بندر السلام در کومور که بر اساس گزارش‌های محلی این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است اما تعدادی از مسافران مجروح شده‌اند.

دیگر خبرها

  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک