Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی بهره‌مند» رئیس اتحادیه قنادان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا گفت: به هیچ عنوان افزایش قیمت در این صنف نخواهیم داشت.

او ضمن اشاره به این موضوع که  قیمت  برخی از مواد اولیه طی دو ماه اخیر از جمله تخم مرغ، آرد، پودر نارگیل کاکائو افزایش یافته تشریح کرد: بازرسی وظیفه ذاتی سازمان های نظارتی است ولی سازمان  تعزیرات، اتاق اصناف و خود اتحادیه نیز بازرسی‌های  تخصصی از واحدهای صنفی به عمل خواهد آورد تا هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت ها با مشکلی مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تمام واحدهای صنفی تحت  نظارت خواهند بود

رئیس اتحادیه قنادان تهران در پاسخ به این سوال  که آیا نرخ واحد برای قیمت برای شیرینی ها تعیین شده است یا نه گفت:شیرینی های شب عید باید ماندگاری بالایی داشته و باکیفیت تهیه شوند، با توجه به کیفیتی که تهیه می شوند توسط واحدهای صنفی قیمت‌گذاری می‌شوند.

او در ادامه پاسخ خود گفت: 5 نوع شیرینی دارای نرخ مصوب هستند شیرینی تر، دانمارکی، زبان، برنجی، کیکی یزدی که همکاران موظف هستند که نرخ تعیین شده را در واحدهای خود نصب کرده تا مردم قیمت ها مطلع شوند.

بهرمند ضمن اشاره به نظارت کافی اتحادیه بر واحدهای صنفی گفت: شیرینی های که قیمت مسابقه دارند از جمله شیرینی تر ۲۱,۵۰۰ تومان ،شیرینی دانمارکی ۱۷۵۰۰ تومان، شیرینی کیک یزدی ۱۲ هزار و شیرینی زبان ۱۸ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 

خبرنگار: طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد

استاندار قم، گفت: امسال نظارت بر بازار باید به حدی گسترش یابد تا سودجویان از هیچ طریقی نتوانند در سفره مردم اخلال کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه سه‌شنبه در اولین جلسه چهار ساعته ستاد تنظیم بازار استان در سال 1403 که در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد، اظهار داشت: ادارات کل تعزیرات وصمت باید فضای بازار در این استان را برای گران فروشان ناامن کنند.

وی افزود: سال گذشته بررسیدگی به معیشت مردم تاکید بسیاری داشتیم، و این مساله برای ما بسیار حائز اهمیت است و دراین رابطه با هیچ سودجویی تعارف نداریم.

استاندار قم با بیان اینکه کالاهای تنظیم بازارباید در ابتدا به دست کاسبان امین برسد، تاکید کرد: کالاهایی که جزء محصولات تتظیم بازار می‌باشند می‌بایست ابتدا در شبکه کاسبان امین توزیع شود.

وی تصریح کرد: توزیع محصولات مورد نیاز مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید به صورت گسترده‌تر صورت می‌گرفت؛ محصول تنظیم بازار باید به قیمت واقعی به دست مشتری برسد.

استاندار قم ضمن انتقاد از تعداد کم غرفه‌های توزیع میوه شب عید گفت: امسال 11 غرفه برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شد که بسیار اندک است و این مقدار حتی برای منطقه پردیسان هم کفایت نمی‌کند.

وی افزود: قبل از شروع ماه مبارک رمضان و ماه‌های منتهی به پایان سال قراربود  پرتقال، سیب و خرما به مقدار کافی با قیمت مناسب خریداری شود تا محصول با قیمت تنظیم بازار به دست مردم برسد.

 آقامیری  با اشاره به گزارش‌های روزانه گران‌فروشی‌ که به سامانه 124 اعلام می‌گردد؛ گفت: امسال حداکثر باید ظرف 24 ساعت این گزارش ها مورد بررسی قرارگیرد.

استاندار قم بیان کرد: اگر اتفاق مثبتی در حوزه معیشت مردم و کاهش تورم در این استان رقم خورده مرهون زحمات و ایثار مدیرانی است که از آرامش خود و خانواده‌شان گذشتند.

آقامیری بر لزوم تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت:‌ دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به شعاری که توسط مقام معظم رهبری برای سال 1403 انتخاب شده برنامه‌ریزی کنند.

 وی افزود: امسال همه باید ابتدا جهش تولید با مشارکت مردم را محقق کنیم تا شاهد مهار تورم به معنای واقعی باشیم.

استاندار قم عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی استان در سال جدید همت و تلاش خود را باید چندین برابر کنند، ما به عنوان سربازان رهبر انقلاب در راستای فرامین و منویات ایشان می‌بایست گام برداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد
  • افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد
  • ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است