Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:09:04 GMT

توزیع آگهی‌های دولتی در گلستان ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۷۲۱۳

توزیع آگهی‌های دولتی در گلستان ساماندهی می‌شود

گرگان- مدیرخانه مطبوعات استان گلستان گفت: ساماندهی توزیع عادلانه آگهی‌های دولتی در بین رسانه های استانی و سراسری در استان گلستان با همکاری دستگاه‌های دولتی اجرائی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از خانه مطبوعات استان گلستان، هادی علمدار اظهار کرد: خانه مطبوعات برای تقویت کمی و کیفی رسانه‌ها و  ارتقا سطح حرفه‌ای اصحاب رسانه در استان برنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : توزیع عادلانه آگهی یکی از اولویت‌ها برای پیگیری خانه مطبوعات است تا حداقل بخشی از مشکلات اقتصادی رسانه‌های استان مرتفع شود.

مدیر خانه مطبوعات استان گلستان با اشاره به جلساتی که با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کارشناسان این حوزه توسط خانه مطبوعات برگزار شده، گفت: بیشتر آگهی‌های دولتی با مبداء استان در رسانه‌های سراسری چاپ می‌شود که این موضوع سبب نگرانی اهالی رسانه در استان شده است.

وی به مطالبه خانه مطبوعات برای ساماندهی و توزیع عادلانه آگهی‌های دولتی اشاره کرد و افزود: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم برای پیگیری اجرای صحیح و عادلانه توزیع آگهی قول مساعد داده است.

علمدار به تلاش شبانه‌روزی خبرنگاران در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه خبرنگاران عدم برخورداری از بیمه است به گونه‌ای که برخی خبرنگاران با وجود چندین سال فعالیت هنوز مشکل بیمه‌ای دارند.

سند چشم‌انداز رسانه‌های استانی تدوین شود

وی با اشاره به اینکه رسانه یکی از ارکان اصلی توسعه فرهنگی است، اظهار کرد: باید نقش رسانه‌ها در اسناد بالادستی استان مشخص باشد.

مدیرخانه مطبوعات استان گلستان تصریح کرد: برای داشتن رسانه های توانمند باید سند چشم‌انداز رسانه‌های استانی تدوین شود.

وی ادبیات توسعه‌یافتگی را بدون در نظر گرفتن نقش رسانه بی‌معنی دانست و افزود: خانه مطبوعات می‌تواند با همکاری مسئولان زمینه پویای و تقویت فضای رسانه را ایجاد کند.

وی پیگیری مطالبات اصحاب رسانه را یکی از اقدامات لازم دانست و گفت: خانه مطبوعات برنامه دارد زمینه‌ای فراهم کند تا مشکلات مختلف اهالی رسانه را جمع‌بندی و ان شا الله تا رفع کامل آن پیگیری کند البته این موضوع همراهی مسئولان را می‌طلبد.

مدیرخانه مطبوعات استان گلستان خطاب به منتخبان شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها، خاطرنشان کرد: این شورا می‌تواند پیگیری مطالبات صنفی خبرنگاران و رسانه‌ها را تسهیل کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود

                                             

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان اظهار داشت: وسیله آموزش بسیار مهم است، ظرف چند روز آینده فراخوانی با همکاری سازمان امور اداری و  استخدامی خواهیم داشت برای دعوت به همکاری از افراد توانمند برای کمک به آموزش روابط عمومی‌ها، که این یک نهضت بزرگ برای حوزه اطلاع‌رسانی کشور محسوب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند و بیش از گذشته به روابط عمومی‌ها توجه شود افزود: بخش استان‌های پایگاه اطلاع‌رسانی دولت از سال گذشته تقویت شده است و ما تلاش داریم ضعف روابط‌عمومی‌ها به تدریج برطرف شود.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت عنوان کرد: با توجه اینکه رسانه‌های رسمی هر استان نمی‌توانند تمام ابعاد و  وقایع استان را پوشش دهند، استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی برای تقویت اطلاع‌رسانی مهم و اساسی است.

خلجی یادآور شد: منابع لازم برای حوزه اطلاع‌رسانی باید تامین شود و هر پروژه و طرح باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی همچنین بیان کرد: دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است و بیشترین حجم پروژه‌های کلان و مهم در استان‌ها به سرانجام می‌رسد و این نشان می‌دهد که دولت سیزدهم به همه استان‌ها توجه دارد.

خلجی ادامه داد: همه باید کمک کنیم ایلام پیشرفت کند و هر کس دوست‌دار ایلام است باید یک گام در جهت توسعه و پیشرفت ایلام بردارد.

وی تصریح کرد: برای پیشرفت استان دو وظیفه مطالبه‌گری پیشرفت استان و تبیین و روشنگری دقیق است که باید با تمام توان برای این دو مهم تلاش کنیم.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت اضافه کرد: ایلام نقش مهمی در طول دوران انقلاب، دفاع مقدس و مرزبانی از کشور دارد و سه هزار شهید والامقام سند افتخار‌ی برای ولایت‌مداری مردم ایلام است.

دیگر خبرها

  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به روزنامه نگاران فلسطینی رسید
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • افزایش تلفات فروریختن جاده در چین به ۳۶ نفر