Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ این تفاهنامه در جهت افزایش نقش مدرسه به عنوان کانون تربیت محله  و همکاری متقابل آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، کارآفرینی، مهارت‎آموزی و بسترسازی مناسب با استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های علمی، آموزشی، تجهیزاتی طرفین و به منظور هدایت کارکنان، دانش‌آموزان و اولیا منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای طرح مدرسه کانون تربیت محله، طرح مهام، زمینه‌سازی و ایجاد بستر مناسب به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی، ایجاد و هدایت اتاق های کارآفرینی در مدارس متقاضی، طراحی، تولید و پشتیبانی نرم افزار و سخت افزارهای مورد نیاز و... از جمله زمینه های همکاری مشترک است.

آماده همکاری هستیم

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این نشست با بیان اینکه آماده همکاری با جهاد دانشگاهی هستیم، گفت: جهاد دانشگاهی مازندران فرصت‌های فراوانی به لحاظ علمی و دسترسی به منابع دارد که انتظار ما این است با نگاه تازه ای وارد عرصه شود.

سیدعلی قاسمی با بیان اینکه استان مازندران توانمندی های بالایی دارد، افزود: در مازندران نباید نگران منابع باشیم. با تلاش بی وقفه در زمینه مهارت آموزی می توانیم از فرصت ها و ظرفیت های این استان استفاده کرده و در زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی گام های مهمی برداریم.

وی با بیان اینکه امروزه افراد تنها مدرک می گیرند اما توانایی به تولید رساندن علم‌شان را ندارند، تصریح کرد: نظام آموزشی ما باید انسان‌ها را برای زندگی تربیت کرده و مهارت‌های زندگی و کارآفرینی را برای‌شان نهادینه کند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، التفات یگانه مدیر آموزش و پرورش تالش ظهر چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: این مدرسه خیر ساز توسط «سعید رهنما» در روستای «رهنما محله» و در زمینی با زیر بنای ۱۲۰۰ مترمربع و متراژ ۳۰۰ متر ساخته می‌شود.

التفات یگانه افزود: اعتبار ساخت این مدرسه ۵ میلیارد تومان برآورد شده است که تفاهم نامه‌ای با حضور نمایندگان اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان و برخی مسؤولان شهرستانی توسط خیر تالشی به امضا رسید.

مدیر آموزش و پرورش تالش گفت: فرآیند ساخت مدرسه، پس از اخذ مجوز تخریب مدرسه قدیمی و ارائه نقشه و مشخصات توسط اداره کل نوسازی، آغاز خواهد شد.

گفتنی است، در مدرسه حر راهنما محله در حال حاضر، ۵۰ دانش آموز مشغول تحصیل هستند.

کد خبر 6094113

دیگر خبرها

  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد