Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@16:38:55 GMT

برگزاری یادواره شهدا در سقز

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۶۹۷۳۸۷

به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز کردستان، فرماندار سقزدر این مراسم گفت: باید مثل شهدا انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم تا نظام مقدس اسلامی همچنان پا برجا بماند.
علی اکبر ورمقانی افزود: امروز انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری مستحکم‌تر از قبل در برابر هرگونه تهدید دشمنان ایستاده است و هرگز به دشمنان اجازه نعرض نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموستا سید حسین حسینی، امام جمعه سقز هم در این مراسم از صبوری و بزرگواری خانواده شهدا به ویژه مادران شهید تقدیر کرد و افزود: همین صبوری و استقامت ملت بزرگ ایران اسلامی است که این انقلاب با اقتدار تمام در برابر دشمنان ایستاده است.
سرهنگ امیر درستی فرمانده تیپ ۲۲۸ ارتش در سقز هم در این مراسم گفت: خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف مسئولان است و نباید در خدمت به آنان کوتاهی کنیم
در ادامه این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خانواده شهدای گرانقدر تجلیل شد.
شهرستان سقز برای دفاع از کیان اسلامی بیش از ۲ هزار شهید، جانباز و آزاده سرفراز تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۷۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: جهاد در راه خدا همیشه و هر زمان وجود دارد و امنیت ایران مدیون شهدا است.
سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه و روش آنان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در این مراسم حاضران حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و از عملیات غرور آفرین سپاه حمایت و تشکر کردند.
در پایان هم از خانواده شهدا قدردانی شد.

بیشتربخوانید:برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

دیگر خبرها

  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن