Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام موحدی‌نژاد، مدیر مؤسسه ترویج و فرهنگ قرآنی روز گذشته، 22 اسفندماه با معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران دیدار کرد.
وی با معرفی فعالیت‌های مؤسسه و روند اجرایی مسابقه درس‌هایی از قرآن در مدارس گفت: نگاه ما به شهر تهران ویژه است چراکه تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های مؤسسه ابتدا در تهران به صورت آزمایشی اجرا شده و به سایر استان‌ها تعمیم داده می‌شود و اغلب برنامه‌های ملی به‌صورت نمادین در تهران اجرا می‌شود که اتنظار ما از آموزش و پرورش شهر تهران بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپس، کریمی، معاون پرورشی ـ فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران در ابتدای سخنان خود به شخصیت حجت‌الاسلام قرائتی اشاره کرد و افزود: از ویژگی‌های ایشان به‌روز بودن، جذاب و قابل فهم بودن برای همه گروه‌های سنی است و کاری که مؤسسه انجام می‌دهد بسیار ارزنده است و ما انتظار داریم سهم آموزش و پرورش تهران در برپایی درس‌هایی از قرآن بیشتر پررنگتری داشته باشد، چون میزان آسیب‌پذیری در این شهر بیشتر است.


کریمی در ادامه به حضور 925 روحانی در مدارس برای انجام فعالیت‌های تبلیغی و ارشادی اشاره و تصریح کرد: در حوزه قرآنی چند کار خوب انجام شده است که مسابقه هفتگی درسهایی از قرآن از جایگاه و استبقال دانش‌آموزان برخوردار است.
معاون پرورشی ـ فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: برنامه درس‌هایی از قرآن بایستی در دوره دوم ابتدایی هم توسعه یابد چراکه شخصیت فرد در این دوران شکل می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش آموز در مشهد گفت: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است و برای مقابله با آن، رییس جمهور کشورمان، جنبش تعهد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.

 انسیه خزعلی افزود: طی دوره‌ای در مدارس فقط به آموزش پرداخته شد، اما باید بدانیم پرورش و تزکیه بر آموزش مقدم است و برگزاری دوره ارتقای مهارت‌های والدین برای بیدار سازی آنها در قبال خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر این که باید به پرورش توجه شود و تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.

خزعلی افزود: در این قرارگاه‌ها باید راهکار‌های تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه شود تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه شود و ما هم از این روش پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

 

دیگر خبرها

  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد