Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمود وفایی مسئول سازمان لیگ مسابقات دوچرخه سواری در گفتگو با رادیو درباره برگزاری رقابت های کوهستان در دو بخش کراس کانتری و دانهیل اظهار کرد: رقابت های پایانی سال ۹۶ که پیش مقدمه ای برای سال ۹۷ هم بود، برگزار شد. تمام برنامه هایی که در تقویم فدراسیون مشخص و در سازمان لیگ و کمیته مسابقات برای امسال برنامه ریزی شده بود با همت همکاران سازمان لیگ اتفاق افتاد و تقویم سال ۹۶ به طور کامل اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: از نظر زمانبندی حدود ۵۰٪ برنامه ها انجام شد. رقابت های قهرمانی کشور که در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده بود به موقع برگزار شد اما رقابت های لیگ را به دلیل اردوهای تیم ملی  با تاخیر نسبت به زمان اعلام شده برگزار کردیم. در دو روز گذشته هم رقابت های کوهستان به اتمام رسید و فصل جدید این رقابت ها از سال ۹۷ دنبال خواهد شد.

وفایی درباره بهترین میزبانی ها در سال ۹۶ اظهار کرد: یزد با توجه به برگزاری مسابقات و میزبانی های متعدد به ویژه در بخش قهرمانی کشور رتبه اول را به خود اختصاص داد.خوشبختانه به همت باشگاه پیشگامان شرایط میزبانی خوبی فراهم شد. پس از آن استان گیلان در برگزاری رقابت های کشوری و جایزه بزرگ، استان تهران و خراسان رضوی بهترین میزبانی ها را داشته اند.

او  بیان کرد: تنها راهکاری که می توان در تنظیم تقویم سال جدید در نظر گرفت این است که در تمامی مسابقات چه تیم ها دعوتنامه بگیرند و چه نگیرند آن مسابقات را منظور می کنیم تا تداخلی رخ ندهد. از طرفی هم برنامه هایی هم وجود دارد که کمیته تیم های ملی باید آنها را در نظر بگیرد و ممکن است اردوهای تدارکاتی را پیش بینی کنند که تداخلی در زمان برنامه ها ایجاد شود. البته برگزاری آن به منابع مالی بستگی دارد.

مسئول سازمان لیگ مسابقات دوچرخه سواری درباره مذاکرات با "اشترانکار" مربی تیم ملی کوهستان گفت: "پریموث اشترانکار"، مربی سابق تیم ملی کوهستان کشورمان بود که دوباره با کادر فنی تیم ملی کوهستان مذاکراتی داشته است و همکاری اش را تا رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ و بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی ادامه خواهد داد. پریموث صرفا مربی متخصص در بخش کراس کانتری است و در مورد رشته دانهیل باید تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

اظهارات وفایی درباره دوچرخه سواری 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!