Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان با اعلام اینکه تمام مسئولان و مدیران استان گیلان در تلاش هستند تا کشاورزان با مشکلات کمتری مواجه شوند گفت: کشاورزان برای تامین سوخت مورد نیازشان باید در سامانه "تجارت آسان" ثبت نام کنند. ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه حفاظت از منابع آب و کارگروه کشاورزی در رشت اظهار داشت: کشاورزان برای تامین سوخت مورد نیازشان باید در سامانه "تجارت آسان" ثبت نام کنند و لازم است تا با استفاده از ظرفیت دهیاری‌ها و رسانه‌ها این موضوع به آنها اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای لایروبی انهار و زهکش‌ها در سطح استان عنوان داشت: مسئولان ذی‌ربط با کار فشرده و افزایش تعداد بیل‌های مکانیکی باید تلاش کنند تا عملیات لایروبی انهار تا 15 الی 20 فروردین انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به پیشرفت‌های به‌دست آمده در حوزه انجام شخم زمستانه خاطرنشان کرد: انجام شخم زمستانه سبب صرفه‌جویی در منابع آب استان می‌شود.

سالاری با بیان اینکه تمام مسئولان و مدیران استان گیلان در تلاش هستند تا کشاورزان با مشکلات کمتری مواجه شوند تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا در مواجهه با مردم و اطلاع‌رسانی به کشاورزان حرفی واحد بزنند و نظرات آنها با یکدیگر متفاوت نباشد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توسعه پوشش بیمه زمین‌های کشاورزی در سطح استان ابراز داشت: بیمه شدن زمین‌های کشاورزی سبب می‌شود تا خسارت کشاورزان در شرایط بحرانی تا حدودی جبران شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا اعتبارات لازم برای بهره برداری از پروژه‌های در دست اجرا در حوزه تامین آب کشاورزی به طور 100 درصد تخصیص پیدا کند.

وی گفت: اعتباری به مبلغ 26 میلیارد تومان به صندوق حمایت از توسعه کشاورزی تخصیص داده شده است که باید با برنامه ریزی دقیق و در راستای تاثیرگذاری مثبت در حوزه کشاورزی استان گیلان از آن استفاده شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه آمار نشان می‌دهد باید در حوزه کشاورزی برنامه‌محور تر عمل کنیم اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا از اقدامات کشورهایی مانند مصر در حوزه کشاورزی الگوبرداری کنیم.

سالاری با اعلام اینکه حدود یک میلیون نفر از مردم گیلان از راه کشاورزی ارتزاق می‌کنند خاطرنشان کرد: لازم است مرکزی مطالعاتی برای تدوین برنامه‌های مناسب در حوزه کشاورزی ایجاد شود‌.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ صفیه رجبی افزود: نخستین دوره از دیروز با ۴۰ کارآموز در شهرستان ماسال آغاز شده و به تدریج در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد. وی ارتقای مهارت قالی بافان را یکی از عوامل ترغیب این صنف، برای تولید قالی و فرش‌های اصیل دانست و گفت: این دوره‌های مهارت آموزی نقش مهمی در فراگیری روش‌های نوین هنر در ارتقای این صنعت دارد. رئیس اداره فرش صمت گیلان؛ افزایش بهره وری در بافت انواع قالی و فرش و کاهش هزینه‌های تولید این را از دیگر مزایای دوره‌های آموزشی عنوان کرد. وی در پایان تصریح کرد: قرار است، دوره ارتقای مهارت قالی بافان برای ۳۵۰ نفر از فعالان حوزه فرش دستبافت، در قالب ۵ دوره آموزشی، طبق دستورالعمل‌های مرکز ملی فرش ایران برگزار، و برای شرکت کنندگان گواهینامه مهارت صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان