Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، فاطمه صارمی کارگردان برنامه تلویزیونی «شهری برای همه» درباره قسمت جدید این مجموعه مستند گفت: در این قسمت «منصور نم‌نم» جانباز هفتاد درصد به ساختمان‌های عمومی، اداری و تجاری می‌رود و این ساختمان‌ها را به دلیل عدم سهولت در دسترسی به چالش می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه صارمی افزود: این شهروند نشان می‌دهد که افراد دارای معلولیت به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌توانند در ساختمان‌های عمومی به رفت‌وآمد کرده و امور اداری، شغلی، تفریحی و رفاهی خود را برآورده کنند. او دسترسی به ساختمان‌های عمومی را از حقوق شهروندی معلولین و به‌ویژه جانبازان می‌داند که پس از جنگ باید به آن اهتمام ویژه می‌شده، که نشده است.

مستند «شهری برای همه» با مشارکت دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی کشور و شبکه مستند سیما در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

گفتنی است؛ این برنامه پنجشنبه 24 اسفند ساعت 20 از شبکه مستند پخش و جمعه ساعت 5 بامداد بازپخش می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد

مهدی قلندری ضمن تبریک سالروز تولد شیخ بهایی که به عنوان روز معماری در ایران نامگذاری شده است، بیان کرد: همزمان با روز معمار، دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری شیراز آغاز به کار کرد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز هدف از تاسیس این دبیرخانه را ایجاد زمینه‌ای برای خلق ایده‌های و استعداد‌های نوآورانه برای ارتقای فضا‌های عمومی، توسعه پایدار و استفاده بهینه از منابع معماری و شهرسازی دانست.

او تاکید کرد: از این پس تمامی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز ابتدا در این دبیرخانه ثبت و فرایند برگزاری مسابقه توسط این معاونت انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • راه اندازی دبیرخانه مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست