Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویلیام گالاس، مدافع سابق چلسی تاکید کرد که آنها هیچگاه از بارسلونا و لیونل مسی ترسی نداشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آبی های لندنی امروز مقابل بارسلونا در نوکمپ صف آرایی خواهند کرد. دیدار دور رفت دو تیم با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و حالا در آستانه دیدار برگشت، ویلیام گالاس مدعی شد که چلسی در زمان حضور او در این تیم، ترسی از رقیب قدرتمند خود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلیام گالاس گفت:

” در آن زمان چلسی تیم قدرتمندی بود. وقتی برای یک تیم قدرتمند بازی می‌کنید، نباید راجع به حریف صحبت کنید. می‌دانستیم که خیلی خوب هستیم. در رختکن حتی راجع به حریف حرف هم نمی‌زدیم. اینکه مثلا مسی چه بازیکن خوبی است و …. . یا اینکه من نگران هستم زیرا باید او را مهار کنم. نه، نه زیرا همه می‌دانستند که چه کار باید کنند. تمام اطلاعات لازم را از مربی ام (مورینیو) دریافت می‌کردم؛ سپس روی عملکردم در زمین متمرکز بودم. راستش را بخواهید، فکر می‌کنم دو بار مقابل مسی بازی کردم و او گلی نزد. البته در تقابل اول، او پس از ۱۵ دقیقه مصدوم شد.

برای من خیلی مهم بود که با مسی روبرو شوم زیرا متوجه می‌شدم که مدافع خوبی هستم یا نه. در آن زمان مسی هنوز جوان بود ولی همه راجع به او صحبت می‌کردند. تصاویری از او دیده بودم و پیش خودم می‌گفتم: اوه خدای من، باید او را مهار کنم. بنابراین بهترین راه حل را برایش پیدا کردم.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی، آرسنال با نتیجه 2-0 چلسی را شکست داد و به مقام قهرمانی اف ای کاپ انگلستان رسید.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)