Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، جعفر بدری، رئیس‌‌کل دادگستری لرستان، امروز چهارشنبه، ۲۳ اسفند در دومین یادواره شهدای کارکنان بسیجی دادگستری و دستگاه‌های تابعه استان لرستان که به‌همت معاونت فرهنگی دادگستری استان برگزار شد، گفت: ازجمله شاخص‌های بارز انسان‌های فرهیخته و فهمیده، درک موقعیت و بروز فرهنگ قدردانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‎که قطعاً امنیت، آسایش و آرامش امروز ما مدیون خون‌های گران‌بهای شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد: شهدا با عبور از خواهش‌های نفسانی خود، به لقای الی‌الله رسیدند، مگر نه این‌که مقام قرب الهی بالاترین مقام‌هاست، اما متاسفانه برخی فریب مقام‌های ظاهری و زودگذر دنیا را می‌خورند، درحالی‌که معامله جان با خدای جهان بالاترین تجارتی است که می‌توان انجام داد.
بدری اضافه کرد: ما نباید از ایثار و رشادت‌های خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر غافل باشیم، زیرا دشمن به‌دنبال فراموشی این‌گونه یادواره‌ها و مراسم بزرگداشت است، کمااینکه شرکت در این مراسم و تنفس در این فضای معنوی و ملکوتی خود سعادتی است که نصیب هرکس نمی‌شود.
رئیس‌‌کل دادگستری لرستان با بیان این‌که شهدا شاهدان دنیا و شفیعان آخرت هستند به تاکیدات دینی در بزرگداشت مقام شهدا، اشاره و ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی معاونت فرهنگی دادگستری لرستان در انجام فعالیت‌های فرهنگی مؤثر و ماندگار، خاطرنشان کرد: قطعاً بانیان این‌گونه مراسم در نزد شهدا مورد شفاعت قرار می‌گیرند، کمااینکه در روایات دینی آمده است که هر شهید می‌تواند هفتاد نفر را شفاعت نماید و چه فضای بهتر از برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از خانواده‌های دلسوخته ایشان می‌تواند بستر خیر دنیا و آخرت باشد.
وی افزود: دشمن هم از شهادت‌طلبی می‌ترسد و هم از تفکر بسیجی ما، فارغ از هرگونه تشکیل پرونده سازمانی در بسیج، تفکر، بیان و عمل ما بایستی رنگ و بوی بسیجی داشته باشد، این در حالی است که بسیج منحصر در بعد شبه نظامی نیست و ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، کمک‌رسانی و... دارد.

تفکر بسیجی جهان‌شمول شده است

رئیس‌‌کل دادگستری لرستان با بیان این‌که دیگر امروز تفکر بسیجی جهانشمول شده و منحصر به کشور ایران نمی‌باشد، حق‌طلبی را مهم‌ترین شاخص بسیجیان برشمرد و خاطرنشان کرد: جوان‌ترین و اولین شهید مدافع حرم لرستانی هستند.
وی افزود: متاسفانه کم‌کاری در عرصه تبلیغات ارزشی باعث شده است تا کمتر کسی با سیدنورخدا موسوی که شهید زنده ایران است آشنایی داشته باشد، کمتر کسی بداند که جوان‌ترین شهید مدافع حرم و همچنین اوّلین شهید مدافع حرم لرستانی هستند، کمتر کسی با سرداران دلاور لرستان در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا باشد.
بدری اضافه کرد: رشادت‌های مردمان این خطه و مهین‌دوستی ایشان بایستی در قلم رسانه‌ها بیان شود تا نسل‌های آینده بدانند که آرامش و امنیت امروز ما مدیون چه کسانی است در غیر این صورت با نسلی روبرو هستیم که با چالش بحران هویت دست و پنجه نرم می‌کند، عرصه رسانه عرصه میدان جنگ نرم است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۶۹۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در مورد شرایط بازگشت مختاری به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت:: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد. مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

کد خبر 6090985 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت