Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:08:28 GMT

آذربایجان غربی آماده استقبال از میهمانان نوروزی است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۰۰۰۲

آذربایجان غربی آماده استقبال از میهمانان نوروزی است

ارومیه – جانشین استاندار در ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر استان با تمام توان و امکانات آماده پذیرایی و استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، تقی کهوریان ظهر چهارشنبه در مراسم رزمایش ترافیکی نوروز ۹۷ اظهارداشت: در بودجه سال ۹۷ توجه ویژه ای به رونق گردشگری در استان شده است وامید است ازطریق رونق آن در استان شاهد حل شدن معظل بیکاری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گردشگری ۲.۵ برابر سایر صنعت ها ایجاد اشتغال می کند گفت: استان ما نیزبا داشتن جاذبه ها فراوان در حوزه گردشگری می تواند رشد اقتصادی چشمگیری بکند.

کهوریان اضافه کرد: با توجه به بارندگی های اخیر دریاچه ارومیه نیز دارای شرایط بهتری نسبت به سال گذشته است ومی تواند گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: توجه به جاذبه های کشاورزی نیز باعث افزایش ورود گردشگر به استان می شود.

وی اضافه کرد: آماده هستیم تا از مسافران نوروزی در آذربایجان غربی میزبانی کنیم و این رزمایش نیز نشان دهنده آمادگی عوامل دخیل ارائه خدمات در سفرهای نوروزی است.

وی به آیین چهارشنبه سوری نیز اشاره کرد و گفت: روشن کردن آتش در آئین پرهیز از خطر و آرامش در سفر شعار امسال سفرهای نوروزی است و مانیز وظیفه تمهید مقدمات،حضور موثر و هماهنگ ارگان‌ها و نظارت و کنترل جهت ارائه خدمات مناسب به مسافران سه وظیفه و راهبرد سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف است.

کهوریان با بیان اینکه امسال در آدربایجان غربی نوروز با طراوتی خواهیم داشت اظهارداشت: مسال تراز دریاچه ارومیه نیز افزایش یافته استرو از هم وطنان دعوت می‌کنیم جهت بازدید از دریاچه ارومیه و ۲ اثر ثبت شده تاریخی جهانی و سایر اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: بی‌خطر کردن جاده‌ها نیز یکی از وظایف و اهداف ما است هر چند درسال ۹۶ کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای را شاهد بودیم اما هدف گذاری ما کاهش حداکثری تصادفات است.

کهوریان با بیان اینکه نه تنها در نوروز بلکه باید در طول سال آینده به دنبال جذب گردشگر باشیم افزود: رسیدگی به شکایت مسافران نوروزی نیز باید با سرعت بیشتری صورت گیرد تا رضایت مسافران را داشته باشیم

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه