Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید کاظم خانی مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با ایده ها و اختراعات خود در راستای اصلاح الگوی مصرف که مورد سفارش و تاکید ویژه مقام معظم رهبری است اظهار داشت: خودروی نامرئی از اختراعات و ایده های بنده در این راستا است.

این مخترع بسیجی افزود: ما از مکانیزم بدن آفتاب پرست سیستمی را طراحی کردیم که خودروی نامرئی بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم خانی در ادامه یادآور شد: تست و آزمایش های لازم نیز بر روی این اختراع انجام شد و تاییدیه خود را دریافت کرد.

این نخبه بسیجی با اشاره به سیستم این خودروی نامرئی خاطرنشان کرد: این خودرو مانند آفتاب پرست که طیف نور را به بدن خود می گیرد و از پوست خود بازتاب می کند عمل می کند. یعمی بعد از تابش نور به خودرو نور به چشم ما خواهد افتاد و خودرو نامرئی می شود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودرویی که به صورت خرچنگی پارک می کند (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم) پرتاب پهپاد ۱۳۶ سپاه از روی سقف یک خودرو (فیلم)

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • همه چیز درباره ثبت اختراع در سطح جهانی یا پتنت بین‌المللی
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد