Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@23:40:08 GMT

بوشهر| بسیج ورزشکاران استان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۰۰۱۴۷

بوشهر| بسیج ورزشکاران استان تشکیل شد

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیج ورزشکاران در سپاه استان بوشهر برای ساماندهی ورزشکاران ، مربیان و داوران تشکیل شده که کارهای خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی اجرا کرده است. ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست با مسئولان ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهردر عرصه ورزش دارای ظرفیت‌های مهمی است اظهار داشت: ورزش استان بوشهر در چند سال اخیر عملکرد درخشانی داشته که می‌توان به افتخارات ورزشکاران استان بوشهر در میادین بین‌المللی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                               

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای تامین مطالبات ورزشکاران گفت:  اماکن ورزشی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در اختیار ورزشکاران قرارگرفته است که سبب رشد و ترقی ورزش همگانی و قهرمانی می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از تشکیل بسیج ورزشکاران خبرداد و خاطر نشان کرد: بسیج ورزشکاران در سپاه استان بوشهر  برای ساماندهی ورزشکاران ، مربیان و داوران تشکیل شده  که در این مدت کارهای خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی اجرا شده است.

سردار رزمجو با تاکید بر توجه به برنامه‌های فرهنگی در محیط‌های ورزشی بیان کرد: محیط ورزش باید فرهنگی شود که در این زمینه ورزشکاران استان بوشهر با اخلاق ، ولایت مدار و با منش پهلوانی هستند.

وی، با بیان اینکه سپاه استان بوشهر توجه ویژه‌ای به برنامه‌های ورزشی دارد تاکید کرد: برنامه ورزشی در رده‌های مختلف مورد تاکید و توجه سپاه استان قرار دارد که در این عرصه برنامه سالانه تدوین و اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سجاد بیرامی گفت : امروز ورزش استان در حوزه‌های مختلف با روند رو به رشد قابل توجهی همراه است و در حوزه ورزش بانوان این ارتقا ملموس بوده و در یکی از موارد، آمار ورزشکاران سازمان یافته با رشدی ۲۸ درصدی به ۳۷ هزار و ۸۴۴ نفر رسیده است.

 

بیرامی از کسب ۶ مدال جهانی در سال جاری توسط ورزشکاران استان خبرداد و اظهار کرد: بانوان قهرمان ورزشی استان در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب ۱۲۷ مدال در رقابت‌های جهانی، آسیایی و بین المللی شدند که این آمار نسبت به سال گذشته رشدی ۲۸ درصدی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: رشد و حرکت رو به جلوی ورزش استان تاثیر قابل توجهی در حضور ورزشکاران استان در تیم‌های ملی داشته بطوریکه در سال جاری شاهد دعوت ۷۲ ورزشکار به تیم‌های ملی و حضور ۱۷ ورزشکار در ترکیب تیم‌های ملی بوده که نشان از رشد ۲۷۹ و ۷۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ بوده است.

بیرامی از کسب ۶۳۱ مدال توسط بانوان ورزش استان طی سال ۱۴۰۲ در مسابقات مختلف کشوری خبرداد و اظهار کرد: این اتفاق در مقایسه با عملکرد ورزشکاران استان در سال گذشته افزایشی دو برابری داشته که اتفاقی خیره کننده محسوب می‌شود.

وی گفت: برگزاری ۷۹ دوره دانش افزایی میزبانی از ۳۱ رویداد قهرمانی کشور و میزبانی از ۵ رقابت بین‌المللی و آسیایی و ۵ اردوی تیم های ملی از اتفاقاتی است که فعالیت ورزش بانوان استان را بیش از گذشته به نمایش گذاشته است.

 

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود