Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورود فاضلاب شهری و همچنین زباله های خانگی به حاشیه رودخانه بشار و پارک ساحلی شهر یاسوج، نمای این مکان زیبا و گردشگری را زشت کرده است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس  استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری خدادادی یکی از استان هدف گردشگران به خصوص در فصل بهار و تابستان است که همه ساله از گردشگران زیادی از سراسر ایران و حتی خارج از کشور از این استان زیبا دیدن می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر یاسوج مرکز استان نیز که به پایتخت طبیعت ایران معروف است، به دلیل آب و هوای مناسب و طبیعت بکر و کم نظیر، یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای جنوبی ایران در فصول گرم سال است .

یکی از جاذبه های گردشگری شهر یاسوج، رودخانه زیبای بشار است که از مرکز این شهر می گذرد و جلوه ای زیبا به این شهر بخشیده است و به خصوص در فصل بهار و تابستان مسافران زیادی در اطراف این رودخانه و به خصوص در پارک ساحلی یاسوج اسکان می شوند .

در حالی که به روزهای پایانی سال 96 و آغاز بهار نزدیک می شویم، مسافران و گردشگران زیادی نیز به شهر یاسوج سفر خواهند کرد تا از طبیعت زیبا و بکر آن نهایت استفاده را ببرند.

وقتی گردشگران وارد یک شهر می شوند، خیلی از اولین ها در ذهنشان باقی می ماند و هیچگاه آن را فراموش نمی کنند، که یکی از آن ها پاک بودن و تمیز بودن طبیعت و مناطق گردشگری است.

اما متاسفانه ورود فاضلاب شهری و همچنین زباله های خانگی به حاشیه رودخانه بشار و پارک ساحلی شهر یاسوج، نمای این مکان زیبا و گردشگری را زشت کرده است .

حال انتظاری که از مسئولین داریم این است که فکری به حال این مساله کنند چرا که می تواند گردشگران را از آمدن به این شهر پشیمان کند و لازم است هر چه سریعتر نسبت به برطرف کردن  این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند .

تصاویر بیشتری از این آلودگی و ورود زباله و فاضلاب به حاشیه رودخانه را می توانید در زیر مشاهده کنید.

                            انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید

محمد عشقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه استان یزد به خصوص در شهرستان‌های میبد و اردکان و بهاباد شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

وی گفت: بر این اساس؛ به هموطنان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری و از سفر‌های برون‌شهری و فعالیت‌های کوه‌نوردی اجتناب، شهروندان از تفرج‌گاه‌ها و سکونت‌گاه‌های واقع در حریم و بستر رودخانه خارج شوند. دامداران و عشایر در ارتفاعات و حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

عشقی با بیان اینکه بر همین اساس نیرو‌های جمعیت هلال احمر در آماده باش به سر برده و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • فرد تذکردهنده به کودک شعرخوان در حافظیه، توبیخ شد