Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری علمیپژوهشی و آموزشی بین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کردستان و واحد جهاد دانشگاهی استان کردستان، با هدف توسعه و تحکیم همکاری‌ها و فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی در جهت استمرار آن،با حضور معاونان و مسئولان مرتبط هر دو مجموعه امضاء شد.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه درباره همکاری در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و خدمات تخصصی به منظور تقویت و گسترش همکاری ها و توسعه و بهره گیری از توانمندی ها و ظرفیت‌های موجود، به امضای دکتر محمدحسین سدری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کردستان و دکتر چیا سهراب نژاد رئیس واحد جهاد دانشگاهی کردستان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این تفاهم‌نامه هر دو مجموعه در رابطه با موضوعاتی مانند استفاده مشترک از توان آموزشی و پژوهشی برای برگزاری دوره‌های مشترک ، استفاده از متخصصان و اعضای هیئت علمی برای همکاری‌های مشترک علمی در قالب انجام طرح‌های پژوهشی بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای و راهبردی در زمینه موضوعات علمی، تحقیقاتی ، فناوری و تجاری ، همکاری مشترک در طراحی و برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌ها و نشست‌های علمی و تخصصی، همکاری در ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه موضوعات علمی، تحقیقاتی و فناوری، همکاری مشترک در تولید محتواهای علمی شامل چاپ و انتشار کتب و مقالات علمی ، شناسایی اولویت‌ها و نیازهای راهبردی علمی، تحقیقاتی و آموزشی و موارد دیگری، با هم همکاری خواهند داشت.

در ابتدای این جلسه، روسا و معاونان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و جهاددانشگاهی کردستان طی سخنانی بر تلاش طرفین در راستای تقویت و گسترش توان علمی و پژوهشی استان در حل معضلات در حوزه  کشاورزی و منابع طبیعی جهت نیل به خودکفایی ملی تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی، این تفاهم‌نامه در دو نسخه و هفت ماده برای مدت دو سال تنظیم شده که البته در صورت تواقق طرفین پس از دو سال، نیز قابل تمدید است.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛  رئیس کل دادگستری استان گیلان در دیدار با محمد دوستار سرپرست دانشگاه  گیلان با تبریک روز معلم و قدردانی از جایگاه و شان رفیع معلم، استاد  و اهمیت علم آموزی گفت: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گیرد و از  هرگونه دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه‌ها اجتناب شود.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه دانشگاه باید با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه موثر باشد، افزود: دادگستری گیلان این آمادگی و توانایی را دارد که در کنار پژوهش‌های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم کند و انتظار می‌رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کند.
در ادامه این دیدار تفاهم نامه همکاری بین دادگستری  و دانشگاه گیلان برای ارتقای سلامت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی امضا شد. 

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث