Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ابتدای این مراسم دکتر سعید قاضی مغربی پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را به همگان تبریک گفت و بیان داشت: امیدوارم سال 1397 سالی با برکت و سرشار از سلامتی و موفقیت برای تمامی ملت شریف ایران بالخص مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

قاضی مغربی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص دولت اسلامی، نظام اسلامی و تمدن اسلامی گفت: ما باید به دنبال پیاده سازی عدالت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور تیم جدید در مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و رهنمودهای ارزشمند آقای دکتر علی اکبر و لایتی و آقای دکتر فرهاد رهبری در مسیر صحیح گام برداریم و با هرگونه بی قانونی، فزون طلبی و زیاده خواهی مبارزه کنیم و شاید در این مسیر با افت و خیزهای زیادی مواجه باشیم چرا که هر تغییر و تحولات جدیدی با موافقان و مخالفان زیادی روبه رو است و حذف خواسته های غیر متعارف برخی دست به کارهای ناشایستی بزنند.

وی افزود: در سال جدید رعایت اصول اخلاقی و اخلاق مداری، دوری از تشریفات، دیدارهای مکرر با استادان، کارکنان و دانشجویان به جهت حل مشکلات آنان، تعامل مناسب و هرچه بیشتر با سازمان مرکزی و دبیرخانه هیات امنای استان تهران دانشگاه آزاد، احقاق حق دانشگاه، استفاده بهینه از منابع، امکانات و توانمندی های افراد، صرفه جویی و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک بنگاه اقتصادی است و هیچگونه بودجه ای برای آن تصویب نمی شود بنابراین با رعایت اصل مشتری مداری و رفتار کریمانه با دانشجو و اولیاء آنان سعی در حفظ وضع موجود داشته باشد.

دکتر قاضی مغربی در ادامه از مجموع تلاشها و فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف در طول سال 96 را رضایت بخش عنوان کرد و ابراز داشت: همه این موفقیتها مرهون همدلی ،همفکری و تلاش کلیه مسئولین و همکاران تلاشگر بوده است و اینجانب بعنوان خادم و خدمتگزار در مجموعه شریف واحد یادگار امام(ره) شهرری از همه عزیزان تشکر و قدردانی می نماییم .

وی در پایان سخنان خود با آرزوی سالی خوب و خوش برای استادان،کارکنان، دانشجویان و خانواده محترمشان گفت: امیدوارم در سال آینده با تلاش مضاعف همکاران در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) سالی سرشار از موفقیت‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی باشد و این مجموعه بزرگ علمی بتواند بر فراز قله‌های علمی بیش از پیش بدرخشد.

دکتر عبدالرضا فرهادیان در ادامه ضمن تقدیر از مساعدت های دکتر سعید قاضی مغربی رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری به تشریح ارتباط تغییر طبیعت با تجدید حیات دوباره انسان پرداخت و بیان کرد: توجه به حیات دنیوی و اخروی انسان از شباهت قابل توجهی با تحول طبیعت در بهار برخوردار است؛ چراکه همانگونه درختان و مراتع در فصل بهار به ادامه حیات می پردازند انسان نیز در روز رستاخیز از حیات ابدی بهرهمند بوده و نتایج اعمال خویش را درآنجا می بیند .

فرهادیان گفت: در سال جدید اخلاق مداری را اولویت برنامه های خود قرار دهیم و از امکانات، فرصت ها استفاده بهینه داشته باشیم و با آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در سال جدید، از تلاشها و زحمات همه کارکنان به جهت پیشبرد و توسعه برنامه فرهنگی در واحد قدردانی کرد.

در پایان، به پاس زحمات بی شائبه کارکنان بازنشسته و معاون اسبق پژوهشی واحد دکتر علی اشجاران لوح تقدیر و هدایایی از طرف دکتر قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری، اهدا شد و کارکنان و اعضای هیات رئیسه پس از اقامه نماز ظهر و عصر به ضیافت نهار نشستند.

این مراسم به همت معاونت فرهنگی و دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری برگزار شد.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • درخشش تیم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) در مسابقات رباتیک آزاد ایران