Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان کشور اسلوونی از سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف خراسان رضوی استقبال کردند.

ایران آنلاین / «کریستینا رادی»، سفیر اسلوونی در ایران در دیدار با مسئولان اقتصادی خراسان رضوی گفت: اسلوونی تمایل دارد در زمینه تجهیزات پزشکی، داروسازی، کشاورزی، انتقال آب، تصفیه فاضلاب و قطعات خودرو از ظرفیت‌های خراسان رضوی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری نمایشگاه‌های مشترک نیز می‌تواند زمینه آشنایی شرکت‌های بخش خصوصی کشور اسلوونی با استان را فراهم کند. برای اینکه بتوانیم پیشنهادهای خود را مطرح کنیم باید اطلاعات پروژه‌های مختلف خراسان رضوی را در اختیار داشته باشیم. ایران را محدود به تهران نمی‌دانیم و از ظرفیت‌های دیگر استان‌های این کشور و بخصوص خراسان رضوی هم آگاه هستیم و معتقدیم موقعیت‌های بسیاری در این استان برای همکاری با شرکت‌های مختلف اسلوونی وجود دارد که به دقت آنها را بررسی می‌کنیم./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم

از یک میلیون و پانصد هزار دانش آموز استان خراسان رضوی، حدود ۵ درصد از اتباع ۲۲ کشور هستند.

به بهانه روز معلم به یکی از مدارس اتباع خارجی رفتیم و هر کلاس درسی که سر می‌زدیم در حال تزئین کلاسهای خود بودند؛ دانش آموزانی که هر آنچه در توانشان بود دریغ نکردند تا این روز را در کنار معلم خود جشن بگیرند.

هر کدامشان به نحوی این روز را به معلمان خود تبریک گفتند؛ یکی جمله‌ای در وصف معلم گفت، دیگری دلنوشته ای خواند و دانش آموزانی که معلم را همچون مادر می‌دانستند؛ مادرانی که چه در خانه چه در مکاتب مسئول آموزش نسل آینده این جامعه را برعهده دارند.

همچنین تعدادی از دانش آموزان نیز در وصف وطن خود همخوانی اجرا کردند.

هم اکنون از ۲۲ کشور جهان در مدارس استان خراسان رضوی در حال یادگیری علم و دانش در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی