Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، برای راه اندازی این شرکت ۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده و هم اکنون با یک سوم ظرفیت فعال شده است.
با بهره برداری کامل این کارخانه سالانه ۱۵۰ هزارتن انواع محصولات صنایع تبدیلی شامل اسنک پلت، نشاسته خام سیب زمینی، پرژلاتینه، انواع نشاسته گندم، گلوتن و خوراک دام تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با فعالیت این شرکت ضمن ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر دانش آموخته دانشگاهی ومتخصص، نیاز کشور در زمینه محصول نشاسته خام سیب زمینی برطرف و از خروج ارز جلوگیری میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۰۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ارز مورد نیاز طرح‌های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید آرش شهرآیینی مدیر تأمین مالی خارجی بانک مرکزی گفت: نیاز ارزی طرح‌های توسعه مس کشور در سال آینده ۲.۵ میلیارد یورو برآورد شده که شامل تجهیزات مختلف و خدمات مهندسی است و برنامه ریزی تأمین آن توسط این بانک انجام شده است.

مدیر تأمین مالی خارجی بانک مرکزی همچنین افزود: شرکت ملی صنایع مس ایران متعهد به تأمین ریال مورد نیاز طرح‌ها و تأمین حداکثر تجهیزات مورد نیاز از داخل بر اساس مقررات موجود است.

شهرآیینی تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید کاتد مس کشور به ۶۰۰ هزار تن به مرور زمان طی ۴ سال محقق شده و در ادامه و برای حداقل یک دوره ۲۵ ساله، سالانه به میزان ۴ الی ۵ میلیارد دلار ارز صادراتی را نصیب کشور خواهد نمود.

امیر خرمی شاد، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز با اشاره به توافق امضا شده است تاکید کرد: قراردادهای اجرایی به منظور افزایش ظرفیت تولید کاتد مس این شرکت از سطح ۳۰۰ هزار تن فعلی به ۶۰۰ هزار تن به امضا رسیده و پیمانکاران در تمامی پروژه‌ها فعال بوده و در حال پیشرفت فیزیکی مطلوب می‌باشند.

وی افزود: معدن دره زار و درالو با مجموع ارزش صادرات حدود ۴۰۰ میلیون دلار در حال تست گرم بوده و بزودی افتتاح خواهد شد.

تفاهم نامه پشتیبانی بانک مرکزی از طرح‌های توسعه‌ای شرکت ملی مس توسط معاونت ارزی بانک مرکزی و مدیرعامل مس به امضا رسیده است.

کد خبر 6056191 وحید بلالی

دیگر خبرها

  • کارخانه نوآوری مرکز تحقیقات آب راه‌اندازی می‌شود
  • برکت سفره زنان سرپرست خانوار
  • فوری؛ بزرگترین قرارداد نفتی تاریخ کشور امضا شد + جزئیات | ارزش این قرارداد چقدر است؟
  • راه اندازی و تأیید صحت عملکرد زیرسیستم‌های ماهواره پارس ۱
  • راه اندازی و تأیید صحت عملکرد زیرسیستمهای ماهواره پارس ۱
  • تاکید استاندار خوزستان بر راه‌اندازی صنایع تبدیلی کشاورزی
  • تامین مالی ۵.۶ میلیارد یورویی صنایع مس در چهار سال آتی
  • تامین ارز مورد نیاز طرح‌های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران
  • ویدیو/ مجتمع گلخانه‌ای آوه؛ بزرگترین طرح بخش کشاورزی در خاورمیانه
  • درخشش ورزشکاران کردستانی در رقابت‌های مچ‌اندازی باشگاه‌های کشور